Onko täällä neulovia äitejä, jotka

ymmärtää mun harmituksen :)

Neuloin odotusaikana vauvalle neuleasun, josta tuli mielestäni iki-ihana: suklaanruskeat haalarimalliset housut ja luonnonvalkea takki jossa vähän palmikkoa edessä ja hihoissa. 56cm tein ja pojasta tuli niin jässikkä ettei se mahdu nuihin housuihin :ashamed:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja starfish:
ymmärtää mun harmituksen :)

Neuloin odotusaikana vauvalle neuleasun, josta tuli mielestäni iki-ihana: suklaanruskeat haalarimalliset housut ja luonnonvalkea takki jossa vähän palmikkoa edessä ja hihoissa. 56cm tein ja pojasta tuli niin jässikkä ettei se mahdu nuihin housuihin :ashamed:
Täällä kohtalontoveri. Neuloin kokoa 0-3 kk talvivauvalle, eikä mahtunut ikinä päälle kummallekaan vauvalle, vauvat n 4 500 g

vieras
Harmi. Mulle taas kävi niin, että kaikkea geeniperimäänsä ja äitinsä r-diabetestä uhmaten meille syntyi kirppu, jolle neulomani villa-asu olisi ollut sopiva vasta seuraavana kesänä. Ja kesähän on villahaalareiden luvattua aikaa. Annoin haalarin sitten lahjaksi ystävän talvivauvalle.

Onnistuisiko
Onnistuisiko jatkaminen? lahkeisiin pituutta lisää, samoin henkseleihin. Tai sitten tekaiset uudet. :)
Ymmärrän harmistuksesi, iso työ ihan hukkaan, jos ei mahdukaan.

metsänpeitto
Mä tein kans kuopukselle kirjoneuleasun, joka mahtui suunnilleen kotiintulomatkan ajan päälle. Mutta kun mä ajattelin, että hän hukkuisi isompaan, oletin että on pienempi vauva kun sf-mitta oli niin paljon pienempi kuin edellisillä ja muutenkin :| Hän olikin roikale :xmas:

viersa
ymmärrän kyllä harmistuksesi täysin. Itse taas neuloin villatakin joka nyt vuoden ikäisenä on sopiva ja samoin myös 5 muuta jotka sukulaisilta tuli. Ei siis ole puutetta tänä talvena villatakeista. Sen sijaan vastasytyneenä olisi kaivattu pienempiä vaatteita.

Meillä on ensimmäinen talvivauva, enkä tajunnut että pitäähän sinne allekin mahtua jotain :/ mä varmaan kehystän ne :) mä kun harvoin saan jotain kunnollista valmiiksi. Yleensä jotain viisi työtä kesken samaan aikaan joista sukkia ilman pari suurin osa :LOL:

Yhteistyössä