Onko täällä muita viikon 6 jännääjiä?

mä varmaan kuvittelen vauvahaaveissani oireita, närästystä on ollu iltaisin, tänään huomasin että koti haisee (?) :LOL: kakkalta, piti käydä nuuhkimassa esikon pyllyä vähän väliä, ajattelin että hajuaisti olis terästäytyny... vois varmaan siivota.. Ei oikeastaan mitään oireita, nämä laitan kuvittelun piikkiin.

Mietin vähän väliä josko se maha juilii, onkohan menkat alkamassa, viimeks kierto oli 31, joten jos samaa rataa mennään niin huomenna pitäis alkaa. tilasin netistä testejä ja toivottavasti tulevat keskiviikkona, voisin yövuoron jälkeen testata...

mitäs teillä muilla?

Minäki voisin tänne tulla.. Joskus viikon lopulla meinaan testata jos ei tätiä kuulu. Mulla on ollu pääkipua, pahaa oloa välillä, huimausta, alaselkäkipua ja välillä menkkamaista alavatsa kipua. Aika varma oon että raskaana ollaan, mutta odotellaanpa vielä hetkonen. Saa nähä...

terppa täällä kans jännätään kp 30/30-32 ovis oli kp18 ja ollu ns menkka oireita jo viikon verran,koko ajan olo et ne alkaa jo..alaselkä kipeenä,rinnat turvonnu särkee välillä ja välillä ei mitään mahassa kovia vihlasuja.vkonloppuna oli 3 oluen jälkeen mieletön kankkunen ja päätä särkee muutenkin,lämmöt ainakin vielä koholla ja nenä aamuisin tukossa.saas nähä miten käy..tänään en meinannu ylettyy ees koskeetta kn kun ainoastaan istualtaan..tekis mieli jo testata mut sit ei uskalla vielä...peikut pystyssä teille kaikkille
Poista viestiMuokkaaLainaaIlmoita asiaton viesti

hmm..koklasin suihkussa kohdunnapukkaa ja se tuntu aika aukinaiselta ja pehmeeltä.. Oireina ihan ykkösenä on mieletön tissikipu!! Siis viimekierrossa oli nännit tosi kipeet pitkään ennen menkkojen alkua, mutta nyt on koko rinnat, varsinkin tuolta sivuilta! Ai saat*naaaa.....

lämmöt vielä koholla, just mittasin 37,27. en oo kyllä säännöllisesti mittaillu mut kohollaan kai nuo on. ja nyt siis kp 32/24-32. Kunhan posti tois eilen tilaamani tikut! olis se niin ihanaa....... ja meillä tulossa tässä muutto uuteen kotiin ens kuun puolella, et tilaakin olis tulla =) ...

Voi onnea Pompolle!!!!! :flower: :flower: :heart: :heart:

:hug: Mammutti -Mammalle

Halusin vaan tuosta kn kertoa että sen täytyy olla kiinni ja kova ja ylhäällä jos on raskautunut.....eli niin päin! =)

Yhteistyössä