Onko täällä muita odottajia joilla la 5/2012??

Heippa!Onko täällä lisäkseni muitakin joilla laskettu aika 5/2012?Itse odotan toista lasta,la 18.5.2012.Esikoinen syntyi 7.4.2005 joten on tätä toista odotettukin saapuvaksi.Viimein saatiin tämä "Kultahippunen" masuun kasvamaan clomifen-kuurin avulla ja 3.10 näkyikin ultrassa pikkuinen "möykky" jonka sydän sykki vinhaa vauhtia:) Kiva olisi vaihdella odotusajan kuulumisia muiden nyyttiään odottavien kanssa.
T.Mertsi86 ja "Kultahippunen" rv 8+1
 
mulla laskettuaika kk mukaan 1.5.2012, ultrassa ei olla viel käyty, et voi olla et muuttuu tai sit ei. meil 4 poikaa ennestään ja vähän jänskättää onko viideskin poika, näin ainakin oletan 98% varmuudella ;P nyt rv 10+6
 
Mulla nyt aiheuttanut epävarmuutta ruskehtava lima mitä tullut eilen illalla wc-käyntien yhteydessä.Esikoisesta ei tällaista ollut,mutta eipä esikoinen aikoinaan näkynyt edes raskaustestissäkään missään vaiheessa(ei siis saatu plussaa testiin millonkaan)kun taas tämä "Kultahippunen"aiheutti oikein vahvan plussan jo hyvissä ajoin.Soittelin sitten tänään äippäpolille ja kyselin että pitäskö tarkistuttaa tilanne niin tuli vastaus että voihan sen tarkistuttaa yksityisellä,heillä ei näin alkupuolella.Huomenna olisi neuvola ja ajattelinkin että saa th sitten pistää mut lekurille jos katsoo aiheelliseksi.Äippäpolilta myös sanottiin että tietysti voi pyytää terv.keskuslekuria sitten laittamaan vaikka lähetettä gynekologian polille jos tuntuu siltä ja jos ihan kirkasta verta alkaa tulla niin sitten päivystykseen.Nyt vaan koitan ottaa levon kannalta ja toivon ettei tää ainakaan kesken menisi...
 
Ainakin toistaiseksi mennään sillä tiedolla meidän perheessä että pieni syntyy 30.5. Saa sitten nähdä mihin suuntaan muuttuu päivä vai muuttuuko. :D Jännittää niin lujaa ja ihanaa on (paitsi silloin kun sattuu mahaan tai yökötyttää. Ilmeisimmin perus.). <3
 
:flower: onnea teillekin :) mihin ootte menossa synnyttään, aattelin et sattuukohan meistä kukaan oleen samaan aikaan synnärillä? :) mä meen taysiin, ja siel oon kaikki käyny "pyöräyttään".. mulla on huomena ultra,saa nähä muuttuuko laskettuaika.. viime raskaudessa vauva oli 13 päivää pienempi..et tuli lisäodotusta sen verran..muut on taas ollu muutaman päivän isompia..

onko ollu oireita? mulla alko 10viikolla pahoinvoitni, joka iltaa kohden helpottaa...
 
Täällä ruskehtava limainen vuoto loppui samana iltana kuin alkoikin,ei ollut kovia kipujakaan.Neuvolassa th sanoi että jopa menkkojen tyyppistä veristä vuotoakin pidetään alkuvaiheessa ihan normaalina jos siihen ei kovia kipuja liity.Sanoi että jos alkaa tulla ihan kirkasta verta ja kipuja niin sitten suunta päivystykseen tai äippäpolille.No,onneksi nyt ei ole ollut minkäänlaista vuotoa joten olen aika luottavaisin mielin.Neuvolassa oli muuten kaikki ok,hemppari 133(mikä mulle todella korkea,normaalistikin kun aina ollut alhainen,edes esikoista odottaessa ei missään vaiheessa ollut noin korkea vaikka rautakuurilla olinkin,sillon korkeimillaan taisi olla 128).Verenpaine oli myös erittäin hyvä,sitä mulla seurataan nyt tiiviimmin tässä raskaudessa alusta lähtien koska esikoista odottaessa mulla oli raskausmyrkytys ja verenpaineet huiteli todella korkeissa lukemissa.Nyt kun seurataan tiiviimmin niin huomataan heti jos alkaavat kohota.Virtsanäytteessä jouduin käymään tiistaina uudestaan,koska epäilys oli virtsatieinfektiosta.Voitte uskoo että oli "mukava" odotella labrassa tunti omaa vuoroa kun rakko oli jo aikas täynnä sinne mennessä...Np-ultraankin tuli jo kutsu,se on mulla 2.11.Jännittää ja hiukan kammottaa,toivottavasti kaikki on hyvin.Pahoinvointi on ollu nyt erittäin aaltomaista,joinain päivinä ei huonosta olosta ole tietoakaan,toisena päivänä taas saa oikeasti miettiä mitä uskaltaa syödä ettei tartte mennä wc-pönttöä halimaan.Väsymys on kiusana myös vielä,illalla simahdan yöunille viimeistään 21.30 vaikka päivällä nukkusin parin tunnin päikkärit.Kamala himo ois lakritsaan,mutta siihen kun on tullut se syöntirajoitus niin joutunu vaan keksimään jonkun muun herkun.Omat entiset alushousut on alkanu myös kiristää alavatsan kohdalta joten suosiolla jo etin varastosta äitiysalushousut.Ne ei ainakaan purista:D

T:Mertsi86 kera Kultahippusen rv 9+6(sen ihan ekan ultran mukaan)tai 10+0(neuvolan laskujen mukaan):D
 
:wave: täällä käyty ultrassa, vauva olikin 2 viikkoa liian pieni, eli laskettuaika siirtyi 15.5.. antoi ajan ultraan alkukuusta, jollon katotaan np-tulokset..ja onko napatyrä hävinnyt, kerkesin jo googlettaan asiasta vaik kuin ja paljon kun näytti möykyn napanuorasta jossa suolet vielä ovat, mutta ovat luultavasti hävinneet ens ultraan mennessä..toivottavasti! huomenna ensimmäinen lääkäri...
 
Hei,
Täällä la 28.5.12, ensimmäinen tulossa ja viime ultrassa hyvät sykkeet. Synnytys joko Oulussa tai Rovaniemellä, matkaa kumpaankin about 200km, Tähän mennessä olen säästynyt suuremmilta vaivoilta, väsymyskin hellitti, ainoastaan suolen toiminta on melkein nollassa, muut oireet kestän kyllä, kunhan tuon mahan saisi toimimaan.
 
Terve!
Täällä odotellaan esikoista la 3.5 :) Saadaan lisää populaa meidän suvun toukokuu-porukkaan (isoveli 12.5, minä 21.5, isoveljen kihlattu 22.5, kihlatun siskontyttö 23.5, serkku 23.5) + kaikki toukokuun kaverit vielä :D

Meillä synnytys joko Tyks tai sit Salossa. Tyksistä vaan kuullu/lukenu kauhujuttuja ettei tiedä vielä...
 

Yhteistyössä