Onko täällä muita nuoria odottajia?

"henni"
Täällä kans 22v ja tänään just tein positiivisen testin, vaikka 3 ekaa ollut negatiivisia. Yllätyksenä tuli vaikka kk on jo 70pv :D marraskuussa LA ainakin laskurin mukaan :D
 
Multa löytyi tänne tunnuksetkin.:D Olen siis tuo vierailija "josna". Miten teillä raskaus sujunut? Onko ollut paljon oireita? Itselläni oli alkuun pahaa ja etovaa oloa. Oikein mikään ei maittanut. Jos ruokailuvälit venyivät niin paha olo tuli. Aamuisin saattoi aamupalat nousta hampaidenpesun yhteydessä ylös. Nyt kuitenkin jo alkanut helpottaa. Onneksi. :) Nyt ehkä väsymys palannut. Iltaisin ei jaksaisi mitään tehdä kun nukkumaan tekis mieli..
 
Mulla nyt menossa rv 10+2 ja nyt on ollu kaikenmaailman oireita :D kaikki lihanhaju etoo aivan älyttömästi ja vaikka kuinka pitäisin huolta mun ruokailuista niin silti tulee pahaolo kokoajan. Ei niin paha, että oksetelisin, mutta tosi huono silti ja heikko olo.. :/ toivon, että mullakin helpottaa kohta niinku sulla :D töissä vaan tosi kiva olla, kun iskee huono olo ja mihkää ei pääse :D ja just tosi väsynyt oon kans :D
 

Yhteistyössä