Onko täällä muita, jotka valvoo?

  • Viestiketjun aloittaja yökukkuja
  • Ensimmäinen viesti
yökukkuja
maitokahvi, mikä sinua opinnoissa ja kesätyönhaussa ahdistaa?

Itseänikin ahdisti, kun olin jo aika vanha eikä ollut opinnot valmiina. Kyllä se kiva kesätyökin jostain tulla tupsahtaa!
 
Elä sinä ap ressaa. Jos olette omasta haaveillu ja päätöksen tehny niin ootte varmasti miettiny. Tiedän kyllä tunteen. Ekaa lainaa suostuin miehen mieliksi meneen neuvotteleen kun aattelin et ei ne meille anna. No anto ne. Sit mentiin neuvotteleen talomyyjän kans ja ku sieltä lähettiin niin katottiin hölmöinä toisiamme ukon kaa ja kysyttiin toisiltamme et ostettiinko me se? Ja vastattiin toisillemme etkai me ostettiin. Ja hyvin se kaikki meni. Menee se teilläki. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja yökukkuja;23205197:
maitokahvi, mikä sinua opinnoissa ja kesätyönhaussa ahdistaa?

Itseänikin ahdisti, kun olin jo aika vanha eikä ollut opinnot valmiina. Kyllä se kiva kesätyökin jostain tulla tupsahtaa!
Sepä se, opiskeluvuosia takana useita, eikä ole vielä edes kandintutkintoa taskussa. Tosin oon vaihtanu alaa kesken kaiken, mutta silti. Ja kesäksi pitäis periaatteessa mieluiten löytää jotain kivaa että sais samalla opiskeltua eikä pää hajoais mutta toisaalta taas ihan mihin tahansa mitä sattuu saamaan (jos sattuu saamaan) pitäis kai tyytyä. Ei vaan nappais enää yhtään kaupan kassa tai tehdas tai siivous tms. Toisaalta sitten taas kun niitä opintoja ei ole niin hirveästi kasassa niin ei voi olettaa että sais jotain oikeesti kivaa duunia -.-
 
yökukkuja
maitokahvi, olisko sulla mahdollista opiskella kesällä ja tehdä töitä talvella? Itse ainakin kun opiskelin opettajaksi, se oli melkeinpä ainoa mahdollisuus. Sijaisuuksia, jalkaa oven väliin pikkuhiljaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja yökukkuja;23205230:
maitokahvi, olisko sulla mahdollista opiskella kesällä ja tehdä töitä talvella? Itse ainakin kun opiskelin opettajaksi, se oli melkeinpä ainoa mahdollisuus. Sijaisuuksia, jalkaa oven väliin pikkuhiljaa.
Aika paljon oon talvisin töitä tehnytkin (kesien lisäksi), mutta sitten jos oon talvella töissä niin en saa opintoja etenemään sillon about yhtään... Nyt kyllä harkitsen vakavasti että pelkästään opiskelisin kesän. Kesällä opintotuella kituuttaminen vaan on tosi nihkeetä, mutta elämä on. Plus opintotukikuukausia ei riitä ikuisesti... Luojan kiitos noita kesäkursseja sentään mun nykyisellä alalla (valtiotieteet) järkätään :)
 

Yhteistyössä