Just joo. Olipa tosi arvostavaa puhetta sulta. Kannattaa olla hiljaa asioista, joita ei oikeasti ymmärrä. Ei ihme että ihmiset salailee ongelmiaan kun on ihmisiä kuin sinä, jotka heti lyttää maanrakoon ne jotka uskaltaa ottaa itseään niskasta kiinni ja hankkia APUA ongelmiinsa.Alkuperäinen kirjoittaja selväpäinen;23781504:mä oon kans seurannut että kyllä on lääkkeillä käyvää porukkaa täällä. ei aamu lähe käyntiin ilman jotain käynnistysnappia. ihmiset ei enää osaa ottaa vastuuta omasta elämästään, turvaudutaan heti pilleripurkkiin ja terapiaan kun lenkkarit kastuu vesilätäkössä.
ai, mä kun luulin että se niskasta kiinni ottaminen on jotain ihan muuta kuin lääkereseptin hakemista. eikö siinä päästä ittensä vähän liian helpolla?Just joo. Olipa tosi arvostavaa puhetta sulta. Kannattaa olla hiljaa asioista, joita ei oikeasti ymmärrä. Ei ihme että ihmiset salailee ongelmiaan kun on ihmisiä kuin sinä, jotka heti lyttää maanrakoon ne jotka uskaltaa ottaa itseään niskasta kiinni ja hankkia APUA ongelmiinsa.