Onko täällä muita, joilla ei ole koskaan ollut mitään mielialalääkitystä?!

  • Viestiketjun aloittaja napiton
  • Ensimmäinen viesti
selväpäinen
mä oon kans seurannut että kyllä on lääkkeillä käyvää porukkaa täällä. ei aamu lähe käyntiin ilman jotain käynnistysnappia. ihmiset ei enää osaa ottaa vastuuta omasta elämästään, turvaudutaan heti pilleripurkkiin ja terapiaan kun lenkkarit kastuu vesilätäkössä.
 
"vieras"
:wawe: Mitä nyt kerran kesässä tulee likkojen kanssa kevennettyä mielialaa nestemäisillä lääkkeillä... Ja sillon kun kunnolla saa purkaa, niin se riittää taas seuraavaan kesään... :D
 
Mun tän hetkistä lääkitystä käytetään myös mielialalääkeenä, mutta mulla se on hermosärkyyn. Eli mites tää nyt laskataan sit?

Voi kuule vaihtaisin tän napittoman elämän tältä istumalta elämään ilman lääkkeitä - säryistä oon kärsinyt n.1v 2kk
 
Kävin muistiongelmien takia kolmessa paikassa (terkka, lääkäri, psykiatri) ja jokaisessa paikassa suorastaan tyrkytettiin masennuslääkkeitä. "Muistiongelmiin ei ole lääkettä, mutta jos tunnet olosi masentuneeksi, niin siihen on lääkkeet olemassa". Eli minun kokemukseni mukaan en ihmettele jos Suomessa on niin paljon masennuslääkkeiden popsijoita, jos niitä oikeasti tyrkytetään vaivaan kuin vaivaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja selväpäinen;23781504:
mä oon kans seurannut että kyllä on lääkkeillä käyvää porukkaa täällä. ei aamu lähe käyntiin ilman jotain käynnistysnappia. ihmiset ei enää osaa ottaa vastuuta omasta elämästään, turvaudutaan heti pilleripurkkiin ja terapiaan kun lenkkarit kastuu vesilätäkössä.
Just joo. Olipa tosi arvostavaa puhetta sulta. Kannattaa olla hiljaa asioista, joita ei oikeasti ymmärrä. Ei ihme että ihmiset salailee ongelmiaan kun on ihmisiä kuin sinä, jotka heti lyttää maanrakoon ne jotka uskaltaa ottaa itseään niskasta kiinni ja hankkia APUA ongelmiinsa.
 
selväpäinen
Just joo. Olipa tosi arvostavaa puhetta sulta. Kannattaa olla hiljaa asioista, joita ei oikeasti ymmärrä. Ei ihme että ihmiset salailee ongelmiaan kun on ihmisiä kuin sinä, jotka heti lyttää maanrakoon ne jotka uskaltaa ottaa itseään niskasta kiinni ja hankkia APUA ongelmiinsa.
ai, mä kun luulin että se niskasta kiinni ottaminen on jotain ihan muuta kuin lääkereseptin hakemista. eikö siinä päästä ittensä vähän liian helpolla?
 

Yhteistyössä