Niin, tuommoistahan ei voi oikeasti tapahtua? :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tän on pakko olla provo...
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1558227,775#m18150881Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tän on pakko olla provo...
Niin ja tää oli sellainen suljettu yhteisö, sinne pääsee kyllä liittymään kun kertoo yhteisön pitäjälle tietonsa ja kokemuksensa, siellä keskusteltiin aivan omilla nimilläAlkuperäinen kirjoittaja v:Sellainen paikka oli ainakin viitisen vuotta sitten kuin tuntematon enkeli, koitappa googlettaa, en muista osotetta nyt mut sieltä löytyi juttuseuraa saman kokeneiden kanssa ja se auttoin kohdallani
No ei ole provo, valitettavasti.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tän on pakko olla provo...
kiitos vaan sympatiasta!!! miks v**ussa mä tämmösen provon tekisin???Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tän on pakko olla provo...
löysää nyt pippos hei..........Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:kiitos vaan sympatiasta!!! miks v**ussa mä tämmösen provon tekisin???Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tän on pakko olla provo...
en oo löytäny keskustelupalstoja,niin yritän jostain löytää saman kokeneita, ku tiiätkö että sellanen helpottaa ku kuulee että ei olla ainoita joille näin käyny, ku on aika pirun vaikeaa hyväksyä että oma lapsi jota 9kk oon kantanu on kuollu!!!
Kiristä sinä ruuvejasi!Idiootti.Alkuperäinen kirjoittaja wipii:löysää nyt pippos hei..........Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:kiitos vaan sympatiasta!!! miks v**ussa mä tämmösen provon tekisin???Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tän on pakko olla provo...
en oo löytäny keskustelupalstoja,niin yritän jostain löytää saman kokeneita, ku tiiätkö että sellanen helpottaa ku kuulee että ei olla ainoita joille näin käyny, ku on aika pirun vaikeaa hyväksyä että oma lapsi jota 9kk oon kantanu on kuollu!!!
uskonpa että sullaki ottas hermoon ku olisit saman kohtalon kokenut kuin minä ja yrittäisit löytää vertaistukea niin epäillään että oot ihan provo mielellä liikenteessä..Alkuperäinen kirjoittaja wipii:löysää nyt pippos hei..........Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:kiitos vaan sympatiasta!!! miks v**ussa mä tämmösen provon tekisin???Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tän on pakko olla provo...
Kuin voit noin kirjottaa?Alkuperäinen kirjoittaja wipii:löysää nyt pippos hei..........Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:kiitos vaan sympatiasta!!! miks v**ussa mä tämmösen provon tekisin???Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tän on pakko olla provo...
kiitosAlkuperäinen kirjoittaja v:Sellainen paikka oli ainakin viitisen vuotta sitten kuin tuntematon enkeli, koitappa googlettaa, en muista osotetta nyt mut sieltä löytyi juttuseuraa saman kokeneiden kanssa ja se auttoin kohdallani
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tän on pakko olla provo...
sairaalassa annettiin tietoa käpy.fi sivuista mutta en ole hoksannut siellä tuota linkki osiota ollenkaan josta paljastuikin noita keskustelupaikkoja, luulin että on vain keskusteluryhmiä ja meidän kaupungissa sellaista ryhmää ei ole..Alkuperäinen kirjoittaja Minni:Aivan kauhea juttu! Hyvä että olet edes jotenkin päässyt tilanteesta eteenpäin(?). Ei kannata jäädä tuleen makaamaan. Mutta voimia sinulle paljon!!!
Eikö sairaalassa tai neuvolassa tarjottu mitään apua, tai vertaistukea?
:headwall: :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja wipii:löysää nyt pippos hei..........Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:kiitos vaan sympatiasta!!! miks v**ussa mä tämmösen provon tekisin???Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tän on pakko olla provo...