Onko täällä muita "Babyfaceja" ?

• Viestiketjun aloittaja Ainoa?
  • Ensimmäinen viesti
Ainoa?
Mä olen 24vuotias ja kieltämättä näytän ihan 16 kesäiseltä, lähes poikkeuksetta multa kysytään paperit jos ostain jotakin K-18 tarvikkeita ja kaupassakin ihmiset katsoo kieroon kun kävelen 2 lapsen kanssa ja he kutsuvat mua äidiksi :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No niin ihmiset sanoo, mutta mun mielestä mä näytän kuvissa vanhemmalta.
Mä näytän myös kuvissa vanhemmalta.. Eräänä päivänä kaupassa kaks mummoo kauhisteli suureen ääneen että "noin on nuori ja jo toinen on tulossa, ei herranjestas" onneks ei ollu miehen poika mukana, sit ne vasta olis järkyttyneet että JO kolmas!!

Ja ikää siis tulee tänä vuonna 27 vuotta.

Papereita ei taija kysyä ennää ko kytät vain mutta muuten kyllä sanotaan ettei uskois minua päivääkään yli parikymppiseksi :D Miesten kohteliaisuuksia :whistle: Nuorelta mie kyllä näytän mutten sentään parikymppiseltä, ikää on 29v.

joo
Taisin olla 23v., kun viimeksi kysyttiin papereita. Ostin kaljan ja minua nuorempi kysyi paperit. No minäpä tietysti näytin. Tyttö meni punaiseksi ja oli ihan vaikeena ;).

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Taisin olla 23v., kun viimeksi kysyttiin papereita. Ostin kaljan ja minua nuorempi kysyi paperit. No minäpä tietysti näytin. Tyttö meni punaiseksi ja oli ihan vaikeena ;).
Arvaas miten nolona oli täyspotin tyttö kun tuli tärkeenä multa papereita kyselemään pari kuukautta taaksepäin :LOL:

ap
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Minultakin n. vuosi sitten kaupassa kysyi papereita tyttö, jonka kanssa olin yläasteella samaan aikaan, hän oli 7 luokalla ja mä 9 luokalla :D

:wave:
Lähes aina k18 juttuja ostettaessa.
Kuten myös kaikki liput annetaan automaattisesti lastenlippuina esim tänää Korkeasaaressa.
Pari viikkoa sitten laitoin lottokupongin eikä mulla ollut kuin rahat mukana, kun sen kupongin vein lähikiskaan, myyjä kysyi papereita eikä meinannut uskoa, kun sanoin olevani 26v.

:wave:
Papereita näyttelen jatkuvasti, uimahalliin oikein tarjotaan lastenlippua (ikäraja on 15) ja olen kuullut kun esim. kauppajonossa on päivitelty miten on harmillista kun lapset tekee lapsia.
Oon mä kuitenkin 25v :whistle:

Mutta 10 vuoden päästä se on varmaan jo ihan kiva jos pidetään parikymppisen näköisenä :D

Yhteistyössä