Kirjaimellisesti... :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Zeepra:ok... eli sitten niitä ei välttämättä tule mullekaan... kunhan vain pinnallisuuksiani mietin..
Hei mulla sama juttu. Ei yhtään arpea raskausaikana, mutta sektiohaavan ympärille (tai toiselle puolelle vain) paukkasi kamalat viirut. Mistä johtuu? :|Alkuperäinen kirjoittaja ööm:mutta ilm. vasta synnytyksessä (hätä)sektiohaavan ympärille.
Veikkaan, että vähän joutuvat venyttämään sitä ihoa, että saivat lyhyestä viillosta vauvan ulos...Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Hei mulla sama juttu. Ei yhtään arpea raskausaikana, mutta sektiohaavan ympärille (tai toiselle puolelle vain) paukkasi kamalat viirut. Mistä johtuu? :|Alkuperäinen kirjoittaja ööm:mutta ilm. vasta synnytyksessä (hätä)sektiohaavan ympärille.
Niin mulla on pystysuora viilto, kun oli hätäsektio.Alkuperäinen kirjoittaja ööm...:Veikkaan, että vähän joutuvat venyttämään sitä ihoa, että saivat lyhyestä viillosta vauvan ulos...Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Hei mulla sama juttu. Ei yhtään arpea raskausaikana, mutta sektiohaavan ympärille (tai toiselle puolelle vain) paukkasi kamalat viirut. Mistä johtuu? :|Alkuperäinen kirjoittaja ööm:mutta ilm. vasta synnytyksessä (hätä)sektiohaavan ympärille.