Tossa ylempänä tulikin jo mun kyssäAlkuperäinen kirjoittaja nn:no aloita,katotaan luistaako juttu
Sama homma, veit sanat suustani...vaan vieläpä tuo puolisokin tuijottelee telkkua sohvalla, että kiristellään sit yhdessä aamulla hampaita kun penskat herää ja pakko herätä itekin..et miks sitä ei voi mennä nukkuu illalla ajoissaAlkuperäinen kirjoittaja jojo:Mulle tulis uni, mutta en malttais nukkua. Aamulla sit kaduttaa, kun muksu herää kukonlaulun aikaan... Että miks en taaskaan voinut mennä ihmisten aikaan nukkumaan.
Minkä ikäinen pikkunen teillä?Alkuperäinen kirjoittaja jojo:Välillä pieni herää ja täytyy käydä uudelleen hyssyttämässä uneen, muutoin on vain koiran pissatus ennen sänkyyn menoa. Sekin onnistuu ihan vain oven avaamalla. Miehen kanssa olis kiva päästä lähikontaktiin, mutta kun se melkein järjestään nukahtaa ennen pikkumiestä... Suunnittele tässä sitten kakkosta
Ei se mitään Paljos on tullu otettua muuten? Mies vai nainen?Alkuperäinen kirjoittaja ---:Uneton täälläkin.Tuhannen tuiskeessa kylläkin
Alkuperäinen kirjoittaja jojo:Mulle tulis uni, mutta en malttais nukkua. Aamulla sit kaduttaa, kun muksu herää kukonlaulun aikaan... Että miks en taaskaan voinut mennä ihmisten aikaan nukkumaan.
Voi että kun mäkin voisin keskittyä lukemiseen.. mitä luet yleensä. millasta kirjallisuutta?Alkuperäinen kirjoittaja Joxu:Asun kerrostalossa mun miehen ja lapsen kanssa. Istun yleensä koneella jos en saa unta, tai sit katon telkkaria tai luen toisinaan =) .
Kurjaa. Pikaista paranemista!Alkuperäinen kirjoittaja Kassun äiti::wave: Minä hillun kun vahdin tota pikkuista(oksentelee)
Oi voi pikkuista Nyt on liikkeellä ainakin olikos se enterovirusta vai..?..onko kauan jatkunut?Alkuperäinen kirjoittaja Kassun äiti::wave: Minä hillun kun vahdin tota pikkuista(oksentelee)
Ihana!Alkuperäinen kirjoittaja jojo:Meillä on vuoden ja kuukauden verran ikää pikkuisella. Opettelee kävelemään, päiväsaikaan voi sanoa ihan taaperoksi, mutta aamu- ja iltapöpperössä tuo on ennemminkin hoipero Sen verran on meno hataraa