onko täällä ketään joilla on silikonit?

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24561777:
no olempa nyt muutamat silikoni tissit nähnyt, ja ne on kyllä niin rumat, että ikinä en omiani niihin vaihtaisi. parempi vähän lurpottavat kuin teko rumat sellaiset
No ne on sitten huonosti tehty! Mulla ainakin on ihan luomunoloiset, kukaan ei ole edes huomannut eroa!

[QUOTE="vieras";24562015]No ne on sitten huonosti tehty! Mulla ainakin on ihan luomunoloiset, kukaan ei ole edes huomannut eroa![/QUOTE]
Samma här, ei ole kukaan eroa huomannut, ellei ole erikseen asiasta maininnut. Niitä on muunkin mallisia kuin pelkkä pallo kuppikoolla Ö. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen;24581984:
lode,kertoisitko leikkauksesta,ym..ymmärsin siis että sulla on?

mä tuossa pelkäisin enimmäkseen rintasyövän riskiä,ja niitä riskejä mitä voi tulla...
Voin mä sulle yksäriä tossa jossain kohtaa laittaa, en jaksa tähän alkaa mitään kirjettä kirjoittamaan. :) Mutta siis ennen kuin nuo laitetaan, niin pitää käydä rintojen uä:ssä sekä mammografiassa, joissa tsekataan ettei ole valmiiksi haittaavia muutoksia rinnoissa.

Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen;24582076:
etkö sä pelkää mitn.riskejä tai tulevaa kun aina joutuu käymään siis joka toinen vuosi?
En minä pelkää. Ja lekuri kyllä selostaa ihan tarkaan ennen kuin teet leikkauspäätöksen riskeistä sun muista. Minä mietin tätä useamman vuoden, en ole katunut. Mitään ongelmia ei ole ilmennyt ainakaan toistaiseksi, kävin vasta vähän aikaa sitten tsekkauttamassa ne leikanneella lekurilla.

Ja kannattaa tiedostaa sekin, että rintoihin tulee ajan myötä muutoksia ja korjausleikkaus voi tulla kysymykseen 10-15 vuoden sisään. Toki aiemminkin, jos tekee vaikka lisää lapsia. Raskaus ja imetys tietenkin muuttaa rintojen rakennetta.

Itekin olen muutaman vuoden harkinnut jonkinnäköistä korjausleikkausta näille luppakorville.. Kokoa en nyt välttämättä ihan hirveesti tartteis enempää. Taitaa vaan rahan puutteesta jäädä kiinni. :headwall:

Yhteistyössä