Onko täällä joku joka uskoo ufoihin?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Jos me olemme olemassa, on loogista, että muitakin on olemassa. Mutta olemmeko me oikeasti olemassa vaiko vain jonkun häiriön tuottamaa harhaa?
Nii, ehkä me ollaankin vaan yksi pieni kupla muiden miljoonien joukossa, suuressa saippuakupla pullossa...

Ei koskaan tiiä.. B)

vieras
Kyllä mä uskon että muutakin väkeä tms maailmankaikkeudessa on. Oon ollu lapsena paikalla kun isäni ja veljeni näki ufon ja tää tapaus on yhdessä ufo-kirjassakin. En itse muista että näin mitään, mutta muistan sen ihmetyksen mitä siitä tapuksesta synty.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Jos me olemme olemassa, on loogista, että muitakin on olemassa. Mutta olemmeko me oikeasti olemassa vaiko vain jonkun häiriön tuottamaa harhaa?
Matrixia katseltu? B)
Minä oon joskus ajatellut, että jos tämä onkin vaan hyvin todentuntuista unta tai jotain, ja sit heräis ja oliski oikeesti jokin alien-hyypiö... :ashamed:

Minä olen monesti ajatellut, että koko maapallon porukka on jokin hylkiösakki, joka on torpedoitu mahdollisimman kauas universumin älyllisestä elämästä. Välillä tänne lähetetään joku hyväntekijä ( Jeesus, Martin Luther King) ihan vain siksi, että nämä meidät tänne lähettäneet näkisivät, olemmeko kehittyneet henkisesti. Aika hiljaista vielä on.

Todennäköisesti emme ole yksin maailman kaikkeudessa, eli periaatteessa toisen sivilisaation vierailut voisivat olla mahdollisia, kuitenkin etäisyydet valtavia ja mikäli heillä teknologia matkustaa tänne niin heidän tekninen tasonsa paljon meitä edellä, joten luultavasti myös älyllinen joten miksi ihmeessä vaivautuisivat?? :LOL:

Tämän meidän touhumme voisi kuvitella näyttävän kohtuullisen typerältä ulkopuolelta katsottuna.. Mietippä omalle kohdallesi, jos seuraisit ihmisiä hieman kauempaa..Mistä asioista rähistään, millaista käytöstä toisia ihmisiä/maapalloa kohtaan jne.
Vaikea kuvitella että heitä oikeasti kiinnostaisi tulla juttusille.
Myös mikäli tulisivat tervehtimään niin siitäkin todennäköisesti syntyisi vain lisää ongelmia enemmän kuin hyötyjä.
Hieman pitkäksi meni vastaus, mutta siis uskon ufojen mahdollisuuteen ja maapallon ulkopuolisen elämän mahdollisuuta pidän jopa todennäköisenä, varsinkin nyt kun vaikuttaa että useimpia aurinkoja kiertää planeettoja.

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Matrixia katseltu? B)
Minä oon joskus ajatellut, että jos tämä onkin vaan hyvin todentuntuista unta tai jotain, ja sit heräis ja oliski oikeesti jokin alien-hyypiö... :ashamed:
sehän selittäis paljon.. :D

efe
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Jos muualla avaruudessa on elämää, niin sitten Jumala on niitä sinnekin luonut. :whistle:
Ei tuota onkkelmia hyväksyä, että ufoja kyllä voi ilmestyä, mutta ne ovat henkivaltojen ilmentymiä. Efesolaiskirje...pahuuden henkiolentoja taivaan avaruuksissa...

Yhteistyössä