Nii, ehkä me ollaankin vaan yksi pieni kupla muiden miljoonien joukossa, suuressa saippuakupla pullossa...Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Jos me olemme olemassa, on loogista, että muitakin on olemassa. Mutta olemmeko me oikeasti olemassa vaiko vain jonkun häiriön tuottamaa harhaa?
Juuri näin uskon minäkin.Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:En mä semmosiin iso silmäsiin vihreisiin hyypiöihin usko, mut en usko siihen, et tää meijän planeetta olis ainut koko universumissa missä on elämää.
Matrixia katseltu? B)Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Jos me olemme olemassa, on loogista, että muitakin on olemassa. Mutta olemmeko me oikeasti olemassa vaiko vain jonkun häiriön tuottamaa harhaa?
Minä oon joskus ajatellut, että jos tämä onkin vaan hyvin todentuntuista unta tai jotain, ja sit heräis ja oliski oikeesti jokin alien-hyypiö... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Matrixia katseltu? B)Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Jos me olemme olemassa, on loogista, että muitakin on olemassa. Mutta olemmeko me oikeasti olemassa vaiko vain jonkun häiriön tuottamaa harhaa?
Vasta aikuisiällä... samoja funtsasin jo lapsena.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Matrixia katseltu? B)Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Jos me olemme olemassa, on loogista, että muitakin on olemassa. Mutta olemmeko me oikeasti olemassa vaiko vain jonkun häiriön tuottamaa harhaa?
näinAlkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:En mä semmosiin iso silmäsiin vihreisiin hyypiöihin usko, mut en usko siihen, et tää meijän planeetta olis ainut koko universumissa missä on elämää.
sehän selittäis paljon..Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Minä oon joskus ajatellut, että jos tämä onkin vaan hyvin todentuntuista unta tai jotain, ja sit heräis ja oliski oikeesti jokin alien-hyypiö... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Matrixia katseltu? B)Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Jos me olemme olemassa, on loogista, että muitakin on olemassa. Mutta olemmeko me oikeasti olemassa vaiko vain jonkun häiriön tuottamaa harhaa?
Ei noita voi olla olemassa, kun minä en usko.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:Mä uskon näihin:
:heart:
Ei tuota onkkelmia hyväksyä, että ufoja kyllä voi ilmestyä, mutta ne ovat henkivaltojen ilmentymiä. Efesolaiskirje...pahuuden henkiolentoja taivaan avaruuksissa...Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Jos muualla avaruudessa on elämää, niin sitten Jumala on niitä sinnekin luonut.