Onko täällä joku joka on lukenut Raamatun?

  • Viestiketjun aloittaja R.Dawkins
  • Ensimmäinen viesti
Olen lukenut huolestuttavan paljon.. mutta lähinnä koska uskovaisten kanssa on turha kinata jos ei tiedä mistä puhuvat :D

http://bible.cc/ on kätevämpi kuin mikään paperiversio, siinä paljon ristiviittauksia ja useita rinnakkaisia käännöksiä.
 
Oho, onpas täällä lukeneita. Nostan kyl hattua kaikille jotka on saanut luettua. :flower: Itellä on vielä kesken sama projekti ja joka ilta vähäsen oon saanut luettua. Hitaasti mutta varmasti... Sanan jano on valtaisa näin uskon alkupuoliskolla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Kyllä mä sen meinaan joskus lukia, kunhan vain ensin löydän mun Raamatun. :snotty:
Mun meni 15 vuotiaana sätkäpaperiks :snotty:
Kaveri käytti vain niitä viimeisiä sivuja tuohon tarkootukseen. Mulla on kaikki sivut tallessa!
mä käytin kans vaan viimesiä sivuja, lisäks mun rakas rippiraamattu on kastettu kokiksella, sivuja revitty, sivuja teippailtu takas, sivuja koristaa tekstit usko, toivo ja rakkaus, omia muistiinpanoja tehty, kirjotettu runoja muistiin, tärkeimpiä kohtia alleviivattu ja kyllä, olen lukenut Raamatun kannesta kanteen. Miksikö? Uskoin joskus vahvasti ja haluasin "imeä" uskosta kaiken irti. :)
 

Yhteistyössä