onko täällä 4 alle kouluikäisen lapsen äitejä paikalla? miten elämä muuttui neljännen myötä jos muuttui?

toiko lisää haasteita perhe-elämään vai menikö siinä missä jo kolmekin?
olisi kiva kuulla miten arki muuttui jos muuttui ja miten muutti teidän elämää neljäs lapsi?
millaisella ikäerolla lapset ovat ja miten mennyt?

meillä tällä hetkellä lapset 5,4v, 3,6v ja vauva 3,5kk ja miehellä vauvakuumetta kaiketi kun neljännen haluaisi jo nyt :D
itse olen vähän vastaan tai järki sanoo ettei vielä, joten yritän kai itselleni etsiä selitystä jotta voisin suostua neljänteen.. ;)

joten nyt kaikki reippaasti kirjoittelemaan vaan kokemuksia :wave: :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuvaemo:
Niin ja miten te onnistuitte tytön saamaan kahden pojan jälkeen? Mulla on kamala tyttövauvakuume, vaikka noi prinssit on tietenkin maailman ihanimmat :heart: .
mulla sama homma vaikka vauvakuumetta ei olekkaan, takaraivossa vaan kytee ajatus siitä et se tyttö olis kiva vielä saada. paljon mahdollista on kyllä et meidän lapset on nyt tässä kun alkaa ikä tulla vastaan :/
 
meillä on tytöt 3v7kk,2v6kk,1v6kk ja poika 4kk ja arki ei sinänsä paljon muuttunut,vaan pysyi ihan samana kun on jo tottunut tähän monen pienen lapsen kanssa elämiseen ja mulla on taas jo pientä vauvakuumetta ilmassa..mut nyt pikkumies haluaa maitoa..
 
Mulla on nuo 3 ekaa suunilleen samoilla ikäeroilla, mutta tätä neljättä sitten odotettiin melkeen 4 vuotta kolmannen jälkeen :whistle: :D
Tosin meillä se meni niin, että mie lämmittelin miestä ;) :LOL:
Mutta jos 3 kanssa hommat luistaa, niin ei se neljäs katastrofi ole pienelläkään ikäerolla =) :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kide:
Hei!

Kun odottelet PulttiBois vastauksia niin jakaisitko kokemuksia siitä, miten meni noiden kahden pienen kanssa silloin 3,5 vuotta sitten?
moikka vaan.
poikien 1,9v ikäero oli musta maailman paras. tuntui että kaikki sujui niin hyvin. nyt pojat ovat parhaimmat kaverukset- niin tappelu kuin leikkisellaiset :D
jos saisin valita uudestaan ikäeron niin se olisi juuri tuo 1,9v ikäero.


 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuvaemo:
Niin ja miten te onnistuitte tytön saamaan kahden pojan jälkeen? Mulla on kamala tyttövauvakuume, vaikka noi prinssit on tietenkin maailman ihanimmat :heart: .
paljastaisinko salaisuutemme :D :whistle:
pojat ovat saaneet alkunsa kodin ulkopuolella ja tyttö kotona :LOL: sellainen ero oikeasti löytyy :heart: :D
mä niin haluaisin vielä pienen pojan :ashamed:
 
En voi antaa tietoa miten elämä muuttuu, mutta haaveissa on saada taloon vielä ainakin yksi tenava lisää eli nyt tyttö 6v5kk, poika 4v2kk ja pikkumies 2½kk. Ja hurjaa vauvakuumetta pukkaa jo nyt, mutta onneksi tauti on yhteinen =)
 
B-7
Esikko oli 4v11kk kun neljäs syntyi.Ikäerot noissa väleissä on 1v2kk,1v8kk ja 2v.
Ei se arki kovinmuuttunut.Yritin pitää päivät suhteelisen samanlaisina.Isommille piti kehitellä jotain "isompien"juttuja kun vauva nukkuin.
Meille tuli ensi 3 tyttöä ja sitten poika!Vaan enpä osaa sanoa miten tyttöjen jälkeen tuli poika,samalla taktiikalla kuitenkin kuin tytöt :LOL:
Ja eipä noista 4:stä alle kouluikäisestä tainnut kammoa jäädä kun vielä 2 olen sen jälkeen pyöräyttänyt ja kolmatta menossa joulukuussa lunastamaan :LOL:
 

Yhteistyössä