onko tää sun mielestä pettämistä?

• Viestiketjun aloittaja väitellään
  • Ensimmäinen viesti
väitellään
elikäs mieheni kans väitelty asiasta iät ja ajat kun mun mielestä jos nainen on toisen naisen kans miehensä selän takana ni se ei ole pettämistä toisin kuin jos olisi vieraan miehen kans oman miehensä selän takana,sen lasken pettämiseksi. mieheni on siis sitä mieltä että oli toinen osapuoli mies tai nainen ni molemmat on pettämistä.

kumpaan suuntaan sinä kallistut? =)

No hei haloo
No totta @*^**ssa se on pettämistä oli sukupuoli mikä tahansa.
Ja jos miehesi on sitä mieltä, silloin se varsinkin on pettämistä.
Jos sitä ei pysty kunnioittamaan niin johan on...

Pettämistä on, kun on jonkun muun kun oman kumppaninsa kanssa.
Ihan sama mikä tämän sukupuoli on, hän on joku muu kuin kumppanisi, ja jos olet luvannut että hän on ainoasi ei porsaan reikiä ole.
Sori vaan.

Terveisin,

BI-nainen

väitellään
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 16:33 No hei haloo kirjoitti:
No totta @*^**ssa se on pettämistä oli sukupuoli mikä tahansa.
Ja jos miehesi on sitä mieltä, silloin se varsinkin on pettämistä.
Jos sitä ei pysty kunnioittamaan niin johan on...

Pettämistä on, kun on jonkun muun kun oman kumppaninsa kanssa.
Ihan sama mikä tämän sukupuoli on, hän on joku muu kuin kumppanisi, ja jos olet luvannut että hän on ainoasi ei porsaan reikiä ole.
Sori vaan.

Terveisin,

BI-nainen
niin siis no mä itse en oo menossa pettämään miestäni,sen verran kunnioitan häntä ja avioliittoamme.tämä meidän väittely vaan lähti siitä käyntiin kun yks meidän tuttavapariskunta erosi sen takia kun nainen petti miestään toisen naisen kanssa.olivat kihloissa mutteivät onneksi naimisissa asti.

minustakin on
Kyllä se minusta on pettämistä muulloin, mutta ei silloin jos mies nimenomaan on sitä mieltä että ei ole. Nämähän on parisuhdekohtaisia kysymyksiä että mitä kukin liitossaan hyväksyy ja ei hyväksy.

Lieventävä asianhaara tuo jollain tapaa olisi, mutta pettämistä silti minusta..

on on
Kyllä se vaan on pettämistä, jos muun kuin oman miehen/naisen kanssa sekstailee. Ei sen kummempaa. Seksi on aina seksiä oli se kumman sukupuolen kanssa harrastettua ja aina se toista yhtä paljon satuttaa.

tuo on pettämistä.

Musta pettämistä on se jo et jos suutelee toista...
Tuolla oli jossaki se ketjuki jossa oli puhetta onko seksiviestittely pettämistä.
Mun mielestä on ja jos siitä ei voi edes kertoa omalle miehelle niin sitten varsinkin on.

Ap, eikö susta sitten sekään oo pettämistä jos miehes on toisen miehen kanssa sun selän takana?

Mun mielestä kaikki salaillen tapahtuva on pettämistä. Itseä ei haittais jos mieheni ois toisen miehen kanssa, kunhan sitä ei multa salattais. Kuitenkin mua haittais jos ois naisen kanssa. Sama toisin päin, miestäni ei haittaisi jos oisin naisen kanssa. Kuitenkin jos tästä ei erikseen oo yhteisymmärrystä niin ihan samallalailla saman sukupuolen kanssa sekstailu on pettämistä.

Se riippuu siitä mitä on puhuttu.

Tunnen tapauksen, jossa pariskunnalla oli sopimus, että omaa elämää saa olla. Sitten tapahtui tämä nainen+nainen. Meni siinä miettimiseksi sitten pariskunnalla, että missä se raja menee. Nimenomaan oli kyseessä nainen+nainen. Jos olisi tapahtunut nainen+mies, ero olisi ollut vaihtoehtona.

Asiaa mietittyäni: on pettämistä, mutta.... Ei samassa mittakaavassa, kuin perinteinen asetelma. Ehkä kyseessä on se, että naiset on enemmän julkisesti bi, kuin miehet. Ja harvemmin tulee tilanne mies+mies.

Omassa parisuhteessani, en pitäisi pettämisenä sitä, jos mies+mies olisi. Se ei tuntuisi minusta uhalta. Jos olisin nainen+nainen suhteessa - kyllä se olisi pettämistä, jos tyttöystäväni olisi toisen naisen kanssa. Siinä suhteessa minusta olisi myös pettämistä, jos tyttöystäväni olisi miehen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja futuremami:
No missä teidän mielestänne menee pettämisen raja? Onko se suutelu toisen kanssa vaan vasta sexi? Ihan mielenkiinnosta kyselen...
Tämäkin on siitä kiinni mitä on sovittu (joko äänettä tai ihan puhumalla, kunhan raja on molemmille selvä).

Jos molemmat tykkää pussailla kavereitaan - ilman mitään muita tunteita. Niin ok. Sama homma seksin kanssa - jos on sovittu vapaasta suhteesta - niin ok. Ei pettämistä. Mutta siinä pitää olla hyvin vahva usko ja luottamus, että rakkaus kestää ja toista suhdetta ei tule. Ja, että molemmat on sitten rehellisiä sille/niille kolmansille osapuolille, ettei sitäkään kautta tule skismaa.

Ihmissuhteilla leikkiminen on pettämistä. Molemmilla samat säännöt ja molemmilla samat fiilikset pettämisestä ja rajoista. Niin siittä vaan minun puolestani.

Huomaa kuinka eri tavalla ihmiset ajattelee. :) Positiivisessa mielessä, ja on myös hyvä että kaikilla on oma mielipide :)

Minusta pettämiseksi menee vasta siinä vaiheessa, kun on tunteet pelissä. Eli ilman tunteita en koe että minua olisi petetty.
Toisaalta olen elänyt suhteessa, missä mies olis seksuaalisesti todella aktiivinen, mä en pystynyt antamaan sitä mitä hän olisi halunnut niin lupa vieraissa käymiseen oli.
Tietty joutui miettimään, että josko ne tunteet herääkin vieraaseen petikumppaniin. Mutta silloin suhde oli niin vahva ja rakkaus suurta, että ei sitä niin edes pelännyt.

Pääasia oli, että homma toimi ja molemmat olivat tyytyväisiä suhteeseen.

Huomaattehan, että kyse oli minun elämästäni ja minun mielipiteestäni ;)

Minusta on pettämistä jos on toisen kanssa sekstaamassa/suutelemassa. on aivan sama onko samaa sukupuolta. Minä olen sitä mieltä et on turha olla toisen kanssa, jos muut ihmiset kiinnostavat.
Minusta silläkään ei ole merkitystä onko tunteet pelissä, vai no. pettämistä joka tapauksessa.

Se on minun heteron mielipide!

Tottakai on pettämistä. Kaikki mikä tapahtuu salaa, kumppanin tietämättä on pettämistä - naisen tai mihen kanssa. sitten on eriasia jos asioista erikseen sovitaan. Me olemme esimerkiksi jutellet mieheni kanssa: on ehdottoman selvää, että mieheni ei halua kolmen kimppaa (enkä minäkään) eli sitä ei koskaan tule tapahtumaan. Mieheni ei myöskään halua toista miestä, joten sellaistakaan tilannetta ei tule tapatumaan, minä taas en pidä mahdottomana, että voisin joskus haluta seksiä naisen kanssa, ihan fantasian tasolla vain tällä hetkellä, mutta mieheni mielestä jos haluan seksikokemuksen naisen kanssa olemisesta, saan seksiä harrastaa (kerran - toteuttaen fantasiani) ja hän ei halua sen takia suheemme loppuvan, koska rakautta siihen ei tulisi kuulumaan, ihan vain seksileikkiä, mieheni ei halua kuitenkaan olla siinä mukana, joten olemme sopineet, että jos minä haluan kokeilla naisen kanssa olemista, se onnistuu, ilman, että suhteemme siihen kaatu. En vain tiedä tulenko koskaan sitä oikeasti haluamaan, ja se on sitten sovittava mieheni kanssa, että hän asiasta tietää, seläntakana naisen kanssa oleminen olisi shteemme loppu.

Yhteistyössä