Onko tää nyt sitten positiivinen?? (ovulaatiotesti, sisältää kuvan)

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Mä laskisin ton plussaks. Riippuu niin kellonajastakin että tuleeko ihanihanihan yhtä vahvat.

No sehän pitäisi tehdä aina samaan kellonaikaan, eilen tein illalla ja tämän tein vähän aikaa sitten ja sama tulos...


Pahoittelen huonoa kuvanlaatua :/
 
Jep
Alkuperäinen kirjoittaja Jauholakki:
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Mä laskisin ton plussaks. Riippuu niin kellonajastakin että tuleeko ihanihanihan yhtä vahvat.

No sehän pitäisi tehdä aina samaan kellonaikaan, eilen tein illalla ja tämän tein vähän aikaa sitten ja sama tulos...


Pahoittelen huonoa kuvanlaatua :/
Tarkoitin että jos tekee kolme testiä vaikka parin tunnin välein, niistä tulee erivahvuiset viivat. Eli melkein yhtävahvat voi parin tunnin päästä olla yhtä vahva, ja seuraavana päivänä testaessa ei tule viivaa enää ollenkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jauholakki:
http://www.aijaa.com/v.php?i=2995444.jpg

Eikä vissiin vieläkään :headwall: Mä luovutan jo :D
Kyllä tuo ihan selvä positiivinen on. Itselläni ei ole ikinä tullut yhtä vahvoja viivoja. :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jep:
Alkuperäinen kirjoittaja Jauholakki:
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Mä laskisin ton plussaks. Riippuu niin kellonajastakin että tuleeko ihanihanihan yhtä vahvat.

No sehän pitäisi tehdä aina samaan kellonaikaan, eilen tein illalla ja tämän tein vähän aikaa sitten ja sama tulos...


Pahoittelen huonoa kuvanlaatua :/
Tarkoitin että jos tekee kolme testiä vaikka parin tunnin välein, niistä tulee erivahvuiset viivat. Eli melkein yhtävahvat voi parin tunnin päästä olla yhtä vahva, ja seuraavana päivänä testaessa ei tule viivaa enää ollenkaan.
Juu ymmärsin mitä tarkoitit, taisin itse olla vähän epäselvä :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Jauholakki:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Onnea :flower:
Kiitti :D Tuurilla sain bogattua oviksen tikkuun...
Eikä :headwall: :LOL:
No onnitellaan sitten siitä :flower:

Juu kyllä näin on. Rehellisesti sanottuna mulla ei ole hajuakaan mistään omista kierroistani :ashamed:
Maanantaina testasin tollasella tikulla ekaa kertaa elämässäni ja sitten vielä mielenkiinnon vuoks eilen illalla ja äsken :D
Että kiitosta vaan =)
 

Yhteistyössä