Onko tää normaalia?

  • Viestiketjun aloittaja pelokas
  • Ensimmäinen viesti
Juups
On se, nää on niin yksilöllisiä juttuja, mut ihan kuulostaa normaalilta... Jollain noi tollaset "kovettelut" alkaa jo tosi aikaisin, ku taas jollain vasta ihan lopussa jos lainkaan.
 
hm
Mitä teet työksesi? Mulla oli just tuollaisia. Kivoja ne eivät olleet ja liikkuminen loppui tosi lyhyeen kun aina alkoi supistelemaan. Tarkastuta aina välillä että onko kodunsuu auennut tai kohdunkaula lyhentynyt. Sitten kun tarve vaatii niin saikulle, mulle lääkäri sanoi ihan suoraan et sano sit kun haluat jää työstä pois..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Mitä teet työksesi? Mulla oli just tuollaisia. Kivoja ne eivät olleet ja liikkuminen loppui tosi lyhyeen kun aina alkoi supistelemaan. Tarkastuta aina välillä että onko kodunsuu auennut tai kohdunkaula lyhentynyt. Sitten kun tarve vaatii niin saikulle, mulle lääkäri sanoi ihan suoraan et sano sit kun haluat jää työstä pois..
Olen päiväkodissa töissä pienten ryhmässä ja joudun tietty koko päivän nostelemaan ja koukistelemaan huonoissa asennoissa ja tuntuu ettei tee hyvää.No täytyy seurailla jos nää tästä pahenee ja ottaa yhteyttä neuvolaan tarvittaessa.Huolestuin vaan kun alkoi niin yhtäkkiä yhtenä päivänä - sitä ennen ei mitään. Kiitos kaikille vastanneille!
 

Yhteistyössä