Onko tää mun blogi ihan tyhmä...?

vieras
Merkkasin suosikkeihin ja luen paremmalla ajalla lisää =). Hyvää tekstiähän sä kirjoitat =). Ja hienoa, että osaa tuolla lailla purkaa tuntojaan muiden luettavaksi =)
 
tiedän tunteen
Moikka, blogisi on todella hyvä oikeestaan, auttaa varmasti ahdistukseen kun saa kirjoittaa itestään ja miltä tuntuu.. itse olen 19 vuotias ja minullakin on kova masennus, kirjoittelepa taas niin pääsee lukemaan ! tsemppiä!
 
meinatar
Älä mieti mitä muut ajattelevat. Mieti sitä, mitä blogin pitäminen tekee sulle? Jos hyvää, niin jatka ihmeessä, jos ahdistaa vielä enemmän miettiessäsi muiden mielipidettä, lopeta heti. Voisiko blogista olla apua muille? mietihän sitä. Älä aliarvioi itseäsi, pää pystyyn vaan ja tunnustele miten blogin pito vaikuttaa suhun. Toivon sen olevan hyvää terapiaa itsellesi ja ehkä myös muille. Kaikkea kaunista elämääsi!
 
maake
Alkuperäinen kirjoittaja Frost in the ground:
mä aattelin alottaa blogin kirjoittamisen, mutta niinku huomaa, en oo mikään hyvä kirjoittaja, eikä aihekaan ole ehkä maailman mielenkiintoisin...mitä mieltä?

http://kirsikankukkiajatakiaisia.vuodatus.net/
lukisin mielellään mutta linkki ei jostain syystä toimi
 
vieras
Kirsikankukka on yhdyssana ja se comic sans -fontti otsikossa hirvee, mutta muuten ihan ok. Ei sellasta juttua mitä itse lukisin, mutta tärkeintähän tuossa on se, että saat purkaa omia ajatuksiasi. Blogit ovat nykyään hyvä kanava siihen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kirsikankukka on yhdyssana ja se comic sans -fontti otsikossa hirvee, mutta muuten ihan ok. Ei sellasta juttua mitä itse lukisin, mutta tärkeintähän tuossa on se, että saat purkaa omia ajatuksiasi. Blogit ovat nykyään hyvä kanava siihen.
juu, huomasin kyllä yhdyssanavirheeni :D ja se comic sans tuli kans vahingossa ku sähelsin sen tekstin kans...pitää korjata jossain vaiheessa :D
 

Yhteistyössä