Onko täältä poistettu :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en löytänyt ketjua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Haluatko että laitan yv:nä?

yes.png

[QUOTE="Epå";28320691]Heh ensin haukkuu muita jakamisesta sitten tekee samaa itse :D[/QUOTE]

Voi rakas pieni, yritäpä ymmärtää yksi asia. Jakamisessa ei ole mitään pahaa. Loistavaa mitä useampi ihminen liittyy ryhmään tukemaan perhettä ihan omalla nimellään.

MUTTA siitä "keskusteleminen" (lue: rääpiminen, arvailu, kiusaaminen, mollaaminen yms.)täällä (missä ihmiset luulevat että voivat ihan mitä tahansa suoltaa suustaan anonyymiteetin suojatessa) ei ole millään lailla perheen tukemista. Ja senpä takia se alkuperäinen keskustelukin on poistettu.

Voi rakas pieni, yritäpä ymmärtää yksi asia. Jakamisessa ei ole mitään pahaa. Loistavaa mitä useampi ihminen liittyy ryhmään tukemaan perhettä ihan omalla nimellään.

MUTTA siitä "keskusteleminen" (lue: rääpiminen, arvailu, kiusaaminen, mollaaminen yms.)täällä (missä ihmiset luulevat että voivat ihan mitä tahansa suoltaa suustaan anonyymiteetin suojatessa) ei ole millään lailla perheen tukemista. Ja senpä takia se alkuperäinen keskustelukin on poistettu.
tässä ketjussa ei kukaan muu ole rääpinyt päätään kuin sinä! mene itseesi!

Voi rakas rakas kultapieni mussukkani:D Yritäpä nyt todella ymmärtää että tässä ketjussa ei kukaan ole rääpinyt, arvaillut, kiusannut, mollannut tms, muut kuin sinä ystävä rakas kultapieni:D

Hohhoijakkaa, haukotuksen haukotus:D

[QUOTE="vieras";28320835]Voi rakas rakas kultapieni mussukkani:D Yritäpä nyt todella ymmärtää että tässä ketjussa ei kukaan ole rääpinyt, arvaillut, kiusannut, mollannut tms, muut kuin sinä ystävä rakas kultapieni:D[/QUOTE]

Jep juuri näin. Mitä enemmän keskitytte minuun niin ne joiden pitää antaa olla rauhassa jäävät unholaan. ;) 6-0 mulle. :D

Jep juuri näin. Mitä enemmän keskitytte minuun niin ne joiden pitää antaa olla rauhassa jäävät unholaan. ;) 6-0 mulle. :D

Ja tällä on todistettu pointti että ei ole oikeastaan mitään väliä mikä asia on (ja voidaan jopa tarpeen tullen unohtaa kokonaan se alkuperäinen asia) kunhan vaan saadaan jostain kiinni että päästään törkkimään. Yhtäkään "Joo, mä tajuan"- kommenttia (tai edes asiallista vastakommenttia) ei ole tullut vaan vain arvostelua minua kohtaan. ;)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Miten te jaksatte inttää jonku trollin kans siitä ku se käyttäytyy huonosti? :D Keskustelkaa aiheesta ja elkääkä huomioiko Bluen kommenteja :D Jättäkää ne vain omaan arvoonsa :D

Yhteistyössä