Onko täällä yrittäjiä, jämyjä tms. joilla olis iZettle käytössä? Kokemuksia kaipailisin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jämy myös
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jämy myös

Vieras
Olen tuotakin harkinnut, kun tässä suunnittelen korttipäätteen hankintaa, mutta kaipailisin kokemuksia niiltä, joilla se mahdollisesti jo käytössä. Miten toimii ylipäänsä, kuinka kauan maksut kestää siirtyä tilille, paljonko todelliset kulut / suoritus jne. Ja pitääkö tuonkin kanssa tehdä joku erillinen sopimus vielä oman pankin / luottokunnan kanssa? Ja joo, olen tosi surkea englannissa, enkä ihan koko stooria tuolta firman sivulta tajunnut... :ashamed:

mä luottaisin kotimaiseen.. joillain ainakin on sitten niitä eroja esim pankki vs. luottokunta.. toisista sä saat suoraan tilille sulle kuuluvan osan eriteltynä ja alvit eriteltynä yms ja siirtyy viiveettä.. osalla menee päiviä.. kandee hieman omasta pankistakin kysellä :)

Täältä löytyy. Toimii ihan hyvin ja kätevästi. On todella hyvä jos tapahtumia ei ole paljon ja tarve on satunnaista. Ei tarvitse ottaa kuukausimaksullista korttipäätettä.

Meillä on pieni kirpputori Turussa ja 3 vuotta toiminnan aloittamisestä ollaan oltu ilman maksupäätettä isojen kulujen takia, kunnes löysin tämän izettlen päätteen. Tämä on ollut meillä käytössä 1,5kk ja todellakin on toiminut eikä muita kuluja ole kuin laitteen hinta ja provikat silloin vain kun sitä käyttää. Koska me myydään muiden asiakkaiden tavaroita niin me veloitetaan 1€/ tapahtuma riippumatta summasta ja sillä "katetaan" provikat. Asiakkaamme ovat olleet tyytyväisiä kun voivat maksaa myös kortilla käteisen lisäksi. Rahan siirto kestää 5 päivää. Suosittelen lämpimästi.

Olen jonkun aikaa testannut iZettleä ja muuten toimii hyvin, mutta yritykseemme kuuluu klubi, jonka jäsenmaksuja ei voida maksaa iZettlellä, koska kuitiin eikä laskuista saatuun excel yhteenvetoon ei saada maksajan nimeä tai maksajan viitettä.
Noiden tietojan antaminen korttimaksun yhteydessä ei ole mahdollista. Kuitissa on
iZettlen sisäinen viitenumero, mutta se ei auta asiaa.
Tältä osoin järjestelmä on todella puutteellinen.

Yhteistyössä