Onko täällä yhtään äitiä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja melli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

melli

Vieras
...jota kiinnostais alkaa mun kans esim. mailailee? Välillä tuntuu ettei kertakaikkiaan jaksais ja ois kiva jonku kans "jutella" vaikeistakin asioista. Miehelleni aina purkaudun millon mistäkin, enkä oikeen kasvotusten uskalla muille omista asioistani kertoa. Vois jakaa kokemuksia, tsempata toisia jne. Aina täältä kotoa ei edes pääse mihinkään, jollon monta päivää vauvan kanssa oltua meinaa pää jo räjähtää.

Vaihdettais siis ajatuksia kaikesta maan ja taivaan väliltä ja ois kiva jos vois kertoa ihan niitä kaikkein vaikeimpiakin asioita. Oon itse nuori, 8kk ikäisen vauvan äiti, jolla on uskonnollinen vakaumus. Sulla ei tarttis olla mitään vastaavaa, kunhan ymmärtäisit ja kunhan sulla toivottavasti ois kokemusta vauva-arjesta jne. :)

Mun sähköposti osoite on: melli87@suomi24.fi

Kiitos jos alat 'sähköpostiystäväkseni'. :)

mäkin voisin alkaa, mä olen tällä hetkellä kans kotona, poika nyt 5kk 2vkoa. Mies tekee semmosta työtä, että voipi olla poissa kotoa useamman vuorokauden peräkkäin, joten pää on joskus täälläkin kovilla ;)

Alkuperäinen kirjoittaja melli:
...jota kiinnostais alkaa mun kans esim. mailailee? Välillä tuntuu ettei kertakaikkiaan jaksais ja ois kiva jonku kans "jutella" vaikeistakin asioista. Miehelleni aina purkaudun millon mistäkin, enkä oikeen kasvotusten uskalla muille omista asioistani kertoa. Vois jakaa kokemuksia, tsempata toisia jne. Aina täältä kotoa ei edes pääse mihinkään, jollon monta päivää vauvan kanssa oltua meinaa pää jo räjähtää.

Vaihdettais siis ajatuksia kaikesta maan ja taivaan väliltä ja ois kiva jos vois kertoa ihan niitä kaikkein vaikeimpiakin asioita. Oon itse nuori, 8kk ikäisen vauvan äiti, jolla on uskonnollinen vakaumus. Sulla ei tarttis olla mitään vastaavaa, kunhan ymmärtäisit ja kunhan sulla toivottavasti ois kokemusta vauva-arjesta jne. :)

Mun sähköposti osoite on: melli87@suomi24.fi

Kiitos jos alat 'sähköpostiystäväkseni'. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:
:wave: kelpaisinko mä?

lapsia kaksi- 5v ja kohta 2v. Kotihoidossa ovat, vauva-arki erittäin hyvässä muistissa...

laittasitko ohjetta pinnasängyn katos verhosta?????
taija@turkulainen.com

Yhteistyössä