Onko täällä TUPPERWARE-esittelijöitä??

tienaa ihan hyvin..tai siis riippuu siitä paljonko esittelet ja saat myytyä, mutta ainakin itse olen ihan tyytyväinen liksaan. aattelin tienata vaan sen alotuslaukun, mutta en malta viel lopettaa tätä..saa vaihtelua elämään ja itsetuntokin monella paranee.

Tienaa ihan mukavasti jos saa tehtyä itselleen hyvän emäntäverkoston ja on kavereita jotka kiinnostuneet ko. aiheesta. Silloin ei paljoa nappaa kun vieraita on kymmenkunta joista vaan 1 tai 2 tilaa ja sitten kustannat siihen noille vieraslahjat....

Minun eräs asiakas (tilasi lastenvaatteita) niin kertoi minulle Tupperwaresta ja sanoi että hän tienaa sillä tarpeeksi kun pitää aina suurviikoilla vain kutsut eli hänellä saattaa olla sillä viikolla kutsuja 11kpl ja sitten sillä onkin taas aikaa perheelle ja samalla mietiskelee miten saa uusia emäntiä innostumaan pitämään kutsuja jne.
Kaikki näissä hommissa riippuu ihan itsestäsi paljon olet valmis laittamaan aikaa siihen ja miten ns mainostat itseäsi ja saat niitä kutsuja sovittua itsellesi.

Noinhan se on. itsestä on paljon kiinni se kuinka saa sen onnistumaan. Muutenkin homma kannattaisi järkätä niin, että noille suurviikoille paljon esittelyjä ja sitä rataa.

Tienaa ja vielä paremmin tienaa, kun alkaa tiiminjohtajaksi. Työtä pitää tehdä, raha ei tule sohvalla makailemalla, mutta työ on hauskaa.

Olisi kiva tietää Tiedonjanoisen emon kokemuksia tukuista.

Mikä se tämä juttu oikeen on? ihan olen pihalla moisesta mutta tänään mulle tuli viesti joltain ihan tuntemattomalta ihmiseltä että tervetuloa sinne ja sinne kello sillon ja sillon. :o :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:
Mikä se tämä juttu oikeen on? ihan olen pihalla moisesta mutta tänään mulle tuli viesti joltain ihan tuntemattomalta ihmiseltä että tervetuloa sinne ja sinne kello sillon ja sillon. :o :ashamed:

Tupperware myy muovi astioita jotka on miten sen nyt sanois....hmm sellasia erikoisia.
Tavallisilta ne näyttää mutta ne toimii silleen eri tavalla.
Yhdestä astiasta saat kupin ihan lyttyyn että ei vie tilaa säilytyksessä jne.

Kannattaa käydä tutustumassa www.tupperware.fi

Alkuperäinen kirjoittaja Nti Nokkonen:
Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:

Tupperware myy muovi astioita jotka on miten sen nyt sanois....hmm sellasia erikoisia.
Tavallisilta ne näyttää mutta ne toimii silleen eri tavalla.
Yhdestä astiasta saat kupin ihan lyttyyn että ei vie tilaa säilytyksessä jne.

Kannattaa käydä tutustumassa www.tupperware.fi

Ok. käyn tuosta kattoon näin aluks mistä kyse, kiitos.

Töitä saa tehdä ja leipä ei helpolla irtoa. Homma on silti kivaa, kun saa olla ihmisten kanssa tekemisissä, se on hyvä henkireikä kotiäidille kun väliin tuntuu että tarttee happea kotihommista. =)

Yhteistyössä