Onko täällä terveydenhoitoalan ammattilaisia, mitä ihmettä mun rinnassa on? KUVA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mama Ruth
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mama Ruth

Uusi jäsen
09.06.2014
4
0
1
Mulla on todella isot rinnat ja niihin tulee ajoittain kauheita paiseita joita hoidetaan pahimmissa tapauksissa antibiooteillakin välillä.
Nyt huomasin eilen illalla että taas on tullut uusi paise mut siitä lähtee joku violetti viiva :( Onkohan ihan tavallinen verisuoni kun noita ei muualla rinnoissa tollain näkyvillä ole vai onko joku verenmyrkytys?!
Olen aika paniikissa.
Osaako joku sanoa jotain?

Hei... mulla on vähän samalaisia.. mulla on nyt auttanu, että koitan pitää tissien ihon mahdollisimman puhtaana. Eli suihkussa pesen suunnillee ensimmäisenä tissien ihon saippualla ja karheella sienellä. Sen jälkeen muun kropan, enkä enää koske käsillä tissien ihoon. Ja kuivaan ensin tissien ihon. Pyyhkäsen kasvoveteen kostutetulla vanulapulla tissit, välillä rasvaan reilusti kosteuspitoisella perusvoiteella.

Joskus noita tuli kun oli ruokavalio pielessä. Voi liittyä myös hormonaalisiin juttuihin tai kuumasta kesästä johtuvaan hautumiseen (bakteerit jakautuvat joka 20. minuutti n. 40 asteen lämmössä).

Minä olen puhkaissut ne neulalla, joka on desifioitu ja poltettu puhtaaksi. Tämän jälkeen vaikka 3% vetyperoksidilla puhdistus ja vaikkapa Bacibactia päälle.

Yhteistyössä