Onko täällä terveyden alan ihmisiä? Neuvoa kyselisin outoihin oireisiin flunnssan yheteydessä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja caniche fan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

caniche fan

Jäsen
04.02.2009
171
0
16
Minulla alkoi viime tiistaina kunnon räkätauti. Nenän limakalvot ovat ihan turvokisssa ja nenä ihan tukossa. Vaikka kuinka niistän ei mitään ulos tule. Nenäkannullakin huuhteleminen vaikeaa kun ei vesi tule millään läpi.

Torstaina alkoin sykkivä kipu niskassa hieman kallonpohja lihasten alla. Ei ole normaalia niska/selkä kipua. Tuntuu että kun hengitän sisään niin kipu voimistuu niskassa ja poskionteloita kirvelee. Mutta kun menen makaamaan niskan kipu hellittää.... Kipu ikäänkuin sykkii myös sydämmen tahtiin.

Kuumetta ei ole. Ainoastaan tämä niska kipu ja pää täynnä räkää.

Voiko olla jokin poskiontelo tulehdus yms? Olen buranaa ottanut niin paljon kuin voi ottaa mutta ei kovinkaan auta.

Kyllä tuo poskiontelontulehdukselta kuullostaa, vaikken varsinaisesti mikä älyttömän hyvä sairauksien asiantuntia olekkaan (Lähihoitaja :D :saint: ) Mulla kans säteilee takaraivolle, ontelot jyskyttää pulssin tahtiin ja hampaat "tippuu" suusta. Kyllä sinuna kävisin huomenna lääkärillä.

pistää pää alaspäin, tuntuuko poskionteloissa painetta? jos tuntuu-voisi olla se. kokeile ihan nasolin suihketta siihen nenän tukkoisuuteen...helpottaa limakalvojen turvotusta..

Yhteistyössä