Onko täällä sims3:n pelaajia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karvapallo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Karvapallo

Aktiivinen jäsen
27.06.2008
4 377
0
36
Kiinnostais kuulla mitä mieltä ootte ko. pelistä. Ja onko teillä nää uudet lisärit maailmanmatkaaja ja luksuslukaali kamasetti?

Mä en oo ostanu tota maailmanmatkaajaa, koska musta se kakkosen matkailu/lomailu lisäri oli huonoin koko kokoelmasta.. Olis kiva kuulla siitä kokemuksia. Ja tuohon kamasettiin kyllä petyin. Muistaakseni kakkosen kamaseteissä oli paljon enemmän kaikkea eli tainnu mennä tää nyt todellakin siihen, että sama raha vähemmällä vaivalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Allu-:
Mulla on vaan toi peruspeli. Suunnitelmissa olis hankkia toi maailmanmatkaajat-lisäri. Olis vaan joskus aikaa pelaa..

Mäkään en ehtiny/jaksanu pelata vauvan syntymän jälkeen 5kk mutta nyt, kun tyttö on alkanut menemään yöunille aina kahdeksalta niin mulla on iltaisin hyvää aikaa pelailla.. :)

Aika vähälle on jäänyt tuon pelaaminen, kakkosta on tullut pelattua enemmän. Lähinnä on se pelaaminen on, että pistän tytön perheen kuntoon, kun saa sen johonkin huonoon jamaan. Kamasettiä ei vieä ole, maailmanmatkaaja löytyy. Tyttö tykkää matkustella ja etsiä aarteita.

Pitäisi varmaan laittaa poika kertomaan, hän on meidän sims3 ekspertti. Nykyisissä kamajutuissa pitäisi olla se, että niitä kuoseja saa yhdistelyä vaikka mihin käytössä oleviin tavaroihin elil kokonaisvalintamahdollisuus pitäisi olla laajempi. Tyttö etenkin harrastaa käyttää, että koko huone on aina yhtä juttua, vaikkapa punasävyistä kaikki mahdollinen :x

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aika vähälle on jäänyt tuon pelaaminen, kakkosta on tullut pelattua enemmän. Lähinnä on se pelaaminen on, että pistän tytön perheen kuntoon, kun saa sen johonkin huonoon jamaan. Kamasettiä ei vieä ole, maailmanmatkaaja löytyy. Tyttö tykkää matkustella ja etsiä aarteita.

Pitäisi varmaan laittaa poika kertomaan, hän on meidän sims3 ekspertti. Nykyisissä kamajutuissa pitäisi olla se, että niitä kuoseja saa yhdistelyä vaikka mihin käytössä oleviin tavaroihin elil kokonaisvalintamahdollisuus pitäisi olla laajempi. Tyttö etenkin harrastaa käyttää, että koko huone on aina yhtä juttua, vaikkapa punasävyistä kaikki mahdollinen :x

Joo noita kuoseja on kyllä tosi paljon mutta ite kaipaisin enemmän ihan eri tyylejä ja malleja.

Multa löytyy perus pelin lisäks sekä Maailmanmatkaaja että Luksuslukaali. Maailmanmatkaajasta oon kyllä tykännyt, on mielestäni paljon parempi kuin kakkosen Matkoilla oli. Mutta tuosta Luksuslukaalista oon kyllä samaa mieltä, että tuntui olevan jotenkin tosi vähän niitä uusia tavaroita siinä. Mutta pääsääntöisesti oon kyllä ollut ihan tyytyväinen kolmoseen.

Alkuperäinen kirjoittaja pelaaja:
Multa löytyy perus pelin lisäks sekä Maailmanmatkaaja että Luksuslukaali. Maailmanmatkaajasta oon kyllä tykännyt, on mielestäni paljon parempi kuin kakkosen Matkoilla oli. Mutta tuosta Luksuslukaalista oon kyllä samaa mieltä, että tuntui olevan jotenkin tosi vähän niitä uusia tavaroita siinä. Mutta pääsääntöisesti oon kyllä ollut ihan tyytyväinen kolmoseen.

No kun mä oon miettinyt kannattaako tuota maailmanmatkaajaa edes ostaa, kun en oo tykänny siitä matkoilla lisäristä. Mut jos se on parempi niin ehkä se sit kannattais? Innolla ootan sitä kesällä ilmestyvää uutta lisäriä, olikos se nyt joku unelmaduuni tms.. :)

Täällä odotellaan kanssa uusinta lisäriä, tosi hyvältä ainakin kuullostaa mitä siitä on tietoja annettu. Toivottavasti täyttää odotukset.

Mitä te muut kaipaatte kakkosesta mitä kolmosessa ei ole ainakaan vielä? Ite haluaisin saada vuodenajat, vuokra-asunnot ja saunan kolmoseenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja pelaaja:
Täällä odotellaan kanssa uusinta lisäriä, tosi hyvältä ainakin kuullostaa mitä siitä on tietoja annettu. Toivottavasti täyttää odotukset.

Mitä te muut kaipaatte kakkosesta mitä kolmosessa ei ole ainakaan vielä? Ite haluaisin saada vuodenajat, vuokra-asunnot ja saunan kolmoseenkin.

Saunaa oon kaivannut mäkin. Ja oikeestaan lemmikit oli myös ihan kiva. Joku treffipalvelu olis myös hyvä tohon kolmoseen, se tais kaiketi tulla kakkosessa yöelämää- lisäosassa? :D

Yhteistyössä