Onko täällä palstalla syntynyt suhteita? Tai ihastumisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja cet:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Nyt muuten on :heart:

:D Kerro nyt kaikki. :D

En en :) Jotkut ehkä on huomanneet tai tietävät. Katsotaan mitä tästä tullee.

No mä en oo huomannut mittään. :o Mutta onnea nyt vaan. =) Ihastuminen on NIIN ihanaa.. :heart: :heart:

:)

Piti vaan vähän illan päätteksi härnätä tällaisella hyvällä juoruaiheella, te naiset yleensä innostutte näistä heti ;) Mutta ei tämä taida nyt kiinnostaa muita. Hyvää yötä kaikille.

:)

Piti vaan vähän illan päätteksi härnätä tällaisella hyvällä juoruaiheella, te naiset yleensä innostutte näistä heti ;) Mutta ei tämä taida nyt kiinnostaa muita. Hyvää yötä kaikille.

No mua kiinnostaa niin mä voin jatkaa turisemista. :D Mä olen sekoittanut hiljattain oman pääni niin munkin pitää saada kuulla juttuja rakastumisista. :heart:

no ainakin tosi hyviä keksuteluja on saannut ja noh ja rakkautta koska en ollut ennen ihan tällänen tai viellä sekasempi kun ei taida enään noi aivotkaan toimii tai toimii ne mut haaa sydän ottaa jatkuvasti vallan huonoohna siinä on se että sydän syöttää välillä sellasta stooria et heittäydyn vaan matkaan ja sitten oonkin mielikuvitus treffeillä :D.. Mut enywais hienoo porukkaa ja täällä sain itteni kuiteski auki joten monille iso kiitos. yhtä ihmistä ajattelin aj sydän vei mitä ihmeellisempiin paikkoihin ja eri ihmsiten luokse selvittäessään mysteeriä tää henkilö oli kyl varattu sillain et arvaamalal vaan ja sydämen mukaan todenäkösesti keravalainen niin samanlaisia ja ilman et oon koskaan saannu suoraan tietää kuka se on välillä tekee hulluksi jos en muista todellisuuden ja mielikuvituksen eroo yleensä pystyn tähän mut en yhen koha näköjään se on kaikki maailman naiset ja sit ei kuiteskaan .. Mut jokatapuksessa helvetin hullua on ainakin oma olotila sillain et ei vittuuukäy niin ylikierroksilla ja sit ei tuu mitään. Mut täällä mä sain itten iavoimeksi ja kerrottua sydämmeni sisällön toiste sitä en luonnolisetikkaan voi tehdä kun oma itse on sellanen et ei jumitu vanhaan ja monet toistot vie sen sydämmen pois ja laiskistuttaa täl kertaa kävi niinkuin pitikin ja tehä muit juttui sitä vaan sekoo liikaa. empä tienny ennen mitä tarkoittaa olla sekaisin naisesta nyt tiiän ja kun ei näytä onnsituvan niin pitäisi varmaan pakata kamat ja muuttaa himalajalle asutelemaan... helaktisti sydän ääniä kuulee ompahan sekasta settiä ny :D

Yhteistyössä