Alkuperäinen kirjoittaja päätön:palstan mukaan mullakin on jo toistakymmentä vaimoa, millon kukakin![]()
Ja edelleenkin kaikki kelpaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:palstan mukaan mullakin on jo toistakymmentä vaimoa, millon kukakin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Joxu:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:palstan mukaan mullakin on jo toistakymmentä vaimoa, millon kukakin![]()
Ja edelleenkin kaikki kelpaa![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja cet:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
En enJotkut ehkä on huomanneet tai tietävät. Katsotaan mitä tästä tullee.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja cet:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
En enJotkut ehkä on huomanneet tai tietävät. Katsotaan mitä tästä tullee.
No mä en oo huomannut mittään.Mutta onnea nyt vaan. =) Ihastuminen on NIIN ihanaa.. :heart: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja cet:
Piti vaan vähän illan päätteksi härnätä tällaisella hyvällä juoruaiheella, te naiset yleensä innostutte näistä hetiMutta ei tämä taida nyt kiinnostaa muita. Hyvää yötä kaikille.
No mä löysin maailman ihanimman miehen täältä ja nyt ollaan naimisissa :heart:
No mä löysin maailman ihanimman miehen täältä ja nyt ollaan naimisissa :heart:
Ei vakavi suhteita, mutta olen pannut noin 12 palstalaista, joista puolet varattuja/naimisissa.