Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:joo kyl itte sanon et oon tottunu et musta tehään tänne näitä haukkumis ketjuja???? itte odotellu et ei aina tarttis???? = et ois käsitelty jo tää asia??? vois siirtyy sit puhuu oikeista ongelmista elämässä
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiTakkutukka Raitasukka:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:miksi te haukutte ihmisiä?Vaikka olisi niin miten se teille kuulu,hän varmasti vitsaile vaan
Voidaan me sutkin haukkua jos haluat?
samanlaisii ne on molemmat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiTakkutukka Raitasukka:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:miksi te haukutte ihmisiä?Vaikka olisi niin miten se teille kuulu,hän varmasti vitsaile vaan
Ketkä molemmat?
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiTakkutukka Raitasukka:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiTakkutukka Raitasukka:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:miksi te haukutte ihmisiä?Vaikka olisi niin miten se teille kuulu,hän varmasti vitsaile vaan
Ketkä molemmat?
minä ja morrison![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiTakkutukka Raitasukka:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiTakkutukka Raitasukka:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:miksi te haukutte ihmisiä?Vaikka olisi niin miten se teille kuulu,hän varmasti vitsaile vaan
Ketkä molemmat?
minä ja morrison![]()
on se ihmee että ensiks jotain sanot mutta et voi enää vastata kun kysytään
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:miksi te haukutte ihmisiä?Vaikka olisi niin miten se teille kuulu,hän varmasti vitsaile vaan
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiTakkutukka Raitasukka:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiTakkutukka Raitasukka:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiTakkutukka Raitasukka:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:miksi te haukutte ihmisiä?Vaikka olisi niin miten se teille kuulu,hän varmasti vitsaile vaan
Ketkä molemmat?
minä ja morrison![]()
on se ihmee että ensiks jotain sanot mutta et voi enää vastata kun kysytään
vastasinhan mä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja v:Olettete kans. Ärsyttäviä vanhoja "koulukiusaajia". Antakaa nyt helvetti ihmisten kirjoitella mitä haluavat ja kun olette niin fiksuja niin älkää välittäkö niistä provon tyyppisistä kirjoituksista. Annetaan ihmisten olla omanlaisia vikoineen päivineen.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Mun vastaus katosi jonnekin..
Eli onkohan Ewi myös nikillä suppo?
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Tää suppo meinaan lähetti mulle tänään yv:llä pari "uhkausviestiä" :wave: