Onko täällä päivähoitoväkeä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä vain =)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minä vain =)

Vieras
Minkälaisia vaatteita pidatte töissä? Ja mistä ostatte niitä?

Oon aloittamassa työt päiväkodissa ja pitäis työvaatteita ostaa.. Mutta mitä? Mikä materiaali on hyvä? Mitä muuta ootte huomannu käytössä? Onko teillä jotain vaatimuksia työpaikan puolesta?

Kannattaa ekasi kysyä päiväkodista että onko heillä erilliset työvaatteet käytössä. Joku aika sitten tais olla juttua lehdissä että oli tämmöinen kokeilu ollut päiväkodeissa pitää erillisiä työvaatteita. Ja mitä ite olin harjoittelussa päiväkodissa niin ihan oli normivaatetta farkut ja paita tai hame ja paita ja tietty ulkovaatteisiin kannattaa kiinnittää huomiota että niissä tarkenee.

Riippuu myös siitä minkäikäisiä ryhmässä on. Pienten kanssa saa varautua eritavalla könyämään jne kun isojen. Ja vaihtovaatettakin mukaan. Itse olen saanu päälleni niin oksennusta kun muutakin.

No työnantaja sanoi, että omat vaatteet. Muuta ei sanonu.

Musta vaan tuntuis hankalalta olla farkuissa töissä! Ootteko te siellä oikeesti farkuissa? Eikö ne oo kankeet?

Mä mietin jotain "urheiluvaatteita", mutta onkohan nekään hyviä sinne..

No työnantaja sanoi, että omat vaatteet. Muuta ei sanonu.

Musta vaan tuntuis hankalalta olla farkuissa töissä! Ootteko te siellä oikeesti farkuissa? Eikö ne oo kankeet?

Mä mietin jotain "urheiluvaatteita", mutta onkohan nekään hyviä sinne..

Ei farkkujen tarvi olla kankeat. Mut siis paat ne mitkä susta tuntuu kivalle. Itsellä on ollu farkkua ja collegehousua jne...Joku on hameessakin. Perusvaatetta sisälle ja ulos säähän sopivat.

Nostan jos jollakin on ajatuksia =)
Kun lähden nyt illalla ostamaan niitä vaatteita, niin otanko vaan muutamat hyvät verkkarit tms. ja muutaman trikoopaidan? Oliskohan se hyvä?

Kun mulla on äitiyslomien jäljiltä kaikki vaatteet niin surkeassa kunnossa, että tahdon ostaa erikseen ihan "työvaatteet"..

Nostan jos jollakin on ajatuksia =)
Kun lähden nyt illalla ostamaan niitä vaatteita, niin otanko vaan muutamat hyvät verkkarit tms. ja muutaman trikoopaidan? Oliskohan se hyvä?

Kun mulla on äitiyslomien jäljiltä kaikki vaatteet niin surkeassa kunnossa, että tahdon ostaa erikseen ihan "työvaatteet"..

Minä kannattaisin kyllä farkkuja tai sitten jotain siistimpiä sporttihousuja. Verkkarit ovat mielestäni kotivaatteita. Mutta trikoopaidat ovat ok.

Ihan normaaleja vaatteita käytän. Nyky farkut on aika joustavia joten kyllä niillä pystyy lattiallakin könyämään. Mut tunikoita, leggareita, verkkareita, hameita jne. voi mun mielestä kaikkea pitää. Itse tykkään myös esimerkiksi löysistä pellavahousuista kun ovat mukavat mutta silti siistit.

Mulla oli ihan farkut/college pökät ja huppari. Sellaset jotka ei kiristä eikä purista kun konttailee lattialla nassikoiden perässä. Ulkona tuulipuku/toppavaatteet/sadevaatteet, kumisaappaat on hyvä olla metsäretkillä ja sadesäällä :)

Yhteistyössä