Onko täällä paikalla ketään pitopalvelu-ihmistä?? Ja muutkin saa kyllä kommentoida :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ViuhVauh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ViuhVauh

Aktiivinen jäsen
14.07.2006
5 675
0
36
Tai ketään, ketä tietäis, että paljonko suunnilleen maksaa 30hlö:lle tälläinen menyy:

-feta, aurinkokuivattu tomaatti, pesto, paprika, sipuli-piirakka
-j-liha,tomaatti,persikka,juustoraaste-piirakka

-makaroni-kinkku-salaatti
-peruna-tilli-sipuli + pippurilohi
-salaatti-tomaatti-kurkku-salaatti
-patonki+3 yrttivoita

lisukkeena
-hillosipuli, oliivi, pähkinät,sitrunalohkot

Jälkkärinä
-muffinssit
-piparia
-glögiä (terästettyä ja normaalia )
tähän lisukkeena
-manteli
-rusina

Juomana
-olut
-viinit
-booli
-limsa

Ja onko ihan tyhmä 30v synttäri-tarjottavaa?? :ashamed: Jos on tarkoitus keskittyä juomiseen, ainakin loppu illasta :whistle:

Se riippuu ihan kauheesti et mistä päin maata te oletta ja otetaanko ne ruuat suositummalta paikalta vai jostain muualta.

Ihan kuulostaa kyllä herkulliselta, hintaa en uskalla veikata. Kannattaa soitella ja tehdä vertailuja.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan suht hyvältä kuulostaa. Onko lapsia juhliin tulossa? Kyllä tuo varmaan 10e-hiukan yli on henkilöltä ja sit tietty nuo alkoholijuomat päälle varmaankin.

No ei lapsia, apua :D
ja miten niin suht hyvälle? Mikä on huonoa? ja mitä lisää?? Ehdotuksia :D

Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Se riippuu ihan kauheesti et mistä päin maata te oletta ja otetaanko ne ruuat suositummalta paikalta vai jostain muualta.

Ihan kuulostaa kyllä herkulliselta, hintaa en uskalla veikata. Kannattaa soitella ja tehdä vertailuja.

no mä ajattelin, et jos tekin ite :ashamed: Et paljonko on raaka-aineet :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:

no mä ajattelin, et jos tekin ite :ashamed: Et paljonko on raaka-aineet :whistle:

Ahaa, no sitten :D Pääset kyllä halvemalla kun teet itse.
Empä uskalla siihenkäänmitään hintaa antaa.

ihan hyvä toi on noin.
jos vieraita tulee eriaikaan on parempi että nuo on enimmäkseen semmosia kylmiltään syötviä tai sitten jokainen voi lämmittää sitä mukaa kun syö.
kyllä sä noi raaka-aineet saat alle satasella, mun arvio.

Alkuperäinen kirjoittaja teppana:
ihan hyvä toi on noin.
jos vieraita tulee eriaikaan on parempi että nuo on enimmäkseen semmosia kylmiltään syötviä tai sitten jokainen voi lämmittää sitä mukaa kun syö.
kyllä sä noi raaka-aineet saat alle satasella, mun arvio.

joo, ajattelin, et jos olis noi perunat lämpimiä... just siks, et niitä voi sit syyä pitkin iltaa :p Juomisen ohessa :xmas:

Yhteistyössä