onko täällä oikeesti noin idiootteja ihmisiä, että..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onneton..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onneton..

Vieras
en asialliseen kysymykseeni voinut millään saada ainuttakaan kysymykseen vastaavaa vastausta??

Siis buranan suppoa olin puolittamassa, mutta kyllä teillä on vaikeeta kun ei voi kertoo että millä sen saa puoliksi.
Paketissa kuitenkin on ohje 9kilosta eteenpäin antaa puolikas, joten voitteko nyt oikeesti kertoa että miten se puolitetaan, eikä että sulla on väärän kokosia puikkoja, tai että anna jotain muuta, tms.

PLIIIS!

Anteeksi vuodatus, mutta rupee ottaa päähän, kun asiallisiin harmaisiin ei koskaan vastata asiallisesti.

eikö sua ohjeistettu että pituussuunnassa puoliks. vai pitikö siihen vielä kirjata että terävällä veitsellä mieluummin ku kirveellä. myös se jääkaappiin laitto vihje oli oikein hyvä .
helpoksihan me täällä palstallakaan ei osata sitä puolitusta tehdä. kun ei niitä varsinaisesti ole tarkoitettu puolitettavaksi, mutta kun tarpeeks yritää, niin kyllä se menee puoliksi.

siis taas tulee ihan ihme juttua.. siis toki otan ohjeet vastaan.. olen kokeillut sitä jääkaappivinkkiä, ei toimi.. se on kuin kivi, eikä mun terävinkään veitsi oikeesti siihen pure..

Tiiätkö endie, sulla on joku ongelma nyt.. Siis mä itse sanoin että mulle ohjeistettiin että pituussuunnassa. Ongelma vaan on se että oikeesti mulle suositeltiin tuota kun kerroin että tyttö on noin 9kg.. kun on tarkotus antaa sekä panadolia että buranaa suppona rinnakkain, kun muuten ei kuume laske. Ja kyllä olen ottanut lapseni vaippasilleen.. eipä tuokaan mitään auta.
Ja kyllä se nyt vaan on tarkoitus, jos ohjeistus on paketin kyljessä.

Täytyykin vuolla sitten, rahasta se ei ole nyt kiinni.
Ja kiitos vinkeistä..
Vielä oisin vailla sitä millä sen saa HELPOSTI puoliksi ilman että joka paikka on täynnä niitä murusia.

mulle apteekista annettiin ohjeeksi, että suppo pitää laittaa TYLPPÄ pää edellä. Ja PITUUSSUUNTAAN pitää laittaa puoliksi. Kerran kokeilin puolittaa, eikä se helppoa ollut, murusia vaan irtosi reunoista.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siis taas tulee ihan ihme juttua.. siis toki otan ohjeet vastaan.. olen kokeillut sitä jääkaappivinkkiä, ei toimi.. se on kuin kivi, eikä mun terävinkään veitsi oikeesti siihen pure..

Tiiätkö endie, sulla on joku ongelma nyt.. Siis mä itse sanoin että mulle ohjeistettiin että pituussuunnassa. Ongelma vaan on se että oikeesti mulle suositeltiin tuota kun kerroin että tyttö on noin 9kg.. kun on tarkotus antaa sekä panadolia että buranaa suppona rinnakkain, kun muuten ei kuume laske. Ja kyllä olen ottanut lapseni vaippasilleen.. eipä tuokaan mitään auta.

Ja kiitos vinkeistä..
Vielä oisin vailla sitä millä sen saa HELPOSTI puoliksi ilman että joka paikka on täynnä niitä murusia.
Asioihin ei ole olemassa vain yhtä ja ainoata oikeaa tapaa. Totta kai tulee erilaisia vastauksia, kun on monta vastaajaa. Uskallan ihan hoitoalan ihmisenä sanoa, että ei se ole niin "murulleen". Laitat vain pituussuunnassa halki ja rasvaa kärkeen. Thats it!

Ja kiitos vinkeistä..

ei mulla ole mitään ongelmaa. enkä kyllä oikeen käsitä sinunkaan ongelmaa enää kun kerta olet koittanut jo kaikkia niksejä. jos se ei mene sulla puoliks, niin minkäs me sille voidaan näin ruudun välityksellä ? :o
sun alkuperäinen kysymys oli, miten suppo puoliks ja siihen sulle vastattiin jo ekassa ketjussa.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Mikä ongelma sinulla nyt tarkalleenottaen on? Miksi et osaa puolittaa sitä? Elä laita jääkaappiin vaan puolita huoneenlämpöinen, niin ei ole kova.

Kyllä se huoneenlämpöinen on tosi kova.
Mietin että millä sen sais pehmeemmäksi, mutta tuskin millään.
Ehkä mun on vaan sitten koitettava veistää..
Kiitos vaan.
Ja kyllä kiireessä (aikaa minuutti ennen apteekin kiinni menoa) ihminen tekee virhevalintoja, varsinkin kun selkeästi kysyin että mitä suppoa noin 9 kiloiselle, ja että tarvitsen sekä panadolia että buranaa. Sain nämä, joten en kyllä ihan niele sitä että olisi pelkästään minun ongelmani.

Anteeksi että vaivasin.. toivoin kerrankin harmaana saavani täältä asiallisia vastauksia, mutta jokaisen oli jollain tapaa pakko ns. vittuilla tai vähätellä.

Mikä ongelma sinulla nyt tarkalleenottaen on? Miksi et osaa puolittaa sitä? Elä laita jääkaappiin vaan puolita huoneenlämpöinen, niin ei ole kova.

Kiitos vaan.
Ja kyllä kiireessä (aikaa minuutti ennen apteekin kiinni menoa) ihminen tekee virhevalintoja, varsinkin kun selkeästi kysyin että mitä suppoa noin 9 kiloiselle, ja että tarvitsen sekä panadolia että buranaa. Sain nämä, joten en kyllä ihan niele sitä että olisi pelkästään minun ongelmani.

Anteeksi että vaivasin.. toivoin kerrankin harmaana saavani täältä asiallisia vastauksia, mutta jokaisen oli jollain tapaa pakko ns. vittuilla tai vähätellä.

Kyllä se varmasti lämpenee hetkessä, kun pidät jossain esim. omaa ihoa/vaatteita vasten (pakkauksessa). Sehän ihan sulaa sormiin usein, kun yrittää huoneenlämpöisenä laittaa. Puolituksen jälkeen laitat sitten hetkeksi takaisin kylmään niin ei sula laittaessa.

kiitos vaan oikeesti kaikille jotka auttoi. Ja eipä oo mukava kuulla että ihmiset pitää mua ihan avuttomana ja jotenkin avuttomana.
En vain tiennyt että supon edes voi puolittaa, ja oikeestikkin me asutaan sen verran landella että se apteekki oli just menossa kiinni, ja piti nopeesti saada jotain. Ja näin tuli sitten ehkä valittua huonosti :(

Itse olen vaan huolissani tuosta pienestä, ja pelkään että hän saa kuumekouristuksia kun ei tuo kuume ota laskeakseen.

Annettu on nyt sitä buranaa, toivotaan että auttaa.

ja anteeksi vielä kerran. Välillä vaan tuntuu että täältä saa tosi ilkeitäkin vastauksia juuri silloin kun tarttis eniten jeesiä.

Kiitos vaan.

Eihän supot edes ole kovin kovia :o

Yhteistyössä