No ihan ekana tulee mieleen miniän näkökulmasta lastenhoitoapu! Varsinkin, jos asutte samalla paikkakunnalla. Mulla ei ole mitään verkostoa nykyisellä asuinpaikalla, joten olen kyllä välillä vähän vankina lasten kanssa... Ja kun mies on paljon poissa, olisi kiva päästä joskus hänenkin kanssaan kaksin fiilistelemään vanhoja

Eli kaipaisin "nopeaa" lastenhoitoapua. Olisipa joku, joka voisi silloin tällöin tulla vähäksi aikaa lasten kanssa, että pääsisi asioita hoitamaan. Ja tuulettamaan nuppia.
Sitten toinen näkökulma. Jos mies on ollut viikko tolkulla pois kotoa, ei ole kiva jos kotiintulo viikonloppuna vieraita änkeää talo täyteen. Tai rehellisesti; silloin ei kaivattaisi vältsisti ketään ulkopuolisia... Perhe ei ole välttämättä saanut olla keskenään pitkään aikaan. Musta on joskus rasittavaa, kun appi ja anoppi päräyttävät toiselta paikkakunnalta "täysihoitoon" miehen tultua kotiin. Juuri kun haluttaisi olla omalla porukalla. Monesti olen tuolloin itsekin aika väsynyt, kun olen pyörittänyt kotirumbaa pitkään yksin.
Ehkä parasta mennä tuntosarvet esillä... Niin kuin kaikissa ihmissuhteissa?