Onko täällä muita ns. high maintenace woman -naisia paikalla? Hiuslisäkkeitä,kestoripsiä, kynsiä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja high_maintenance_woman
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi kukaan haluaa oikeassa elämässä erottua tuollaisena pellenä?

Ymmärrän, että jos haluaa julkkikseksi hinnalla millä hyvänsä, niin erottua pitää, vaikka sitten muovibarbiejäljitelmänä, jota kaikki muut taivastelevat.

[QUOTE="a.p";24898773]niin, mikä siinä oli negatiivista?[/QUOTE]

*Purkaa rautalankaa vyyhdistä valmiiksi*

Ei siinä ollut mitään negatiivista, arvosteleva sävy kumpuaa ehkä juuri näistä "higher class, high maintenance" termeistä. Että sellainen vaikutelma vaan, eipä siinä sen enempää :)

Minustakin oli vähän hassua, että se olisi hemmottelua, että pitää kauheesti laittaa itseään.

mun mielestä hemmottelu on se, kun mies leipoo mulle kakun, laittaa mulle kyvyn, hieroo mua, tai vie elokuviin tai tekee mulle olohuoneeseen lakanoista teltan ja lainaa mulle leffan.

Mulla tää hemmottelu onkin kai aina ollut vähän semmosta miespainotteista ja usein jotain halpaa ja henkilökohtaista.

[QUOTE="a.p";24898792]

Mun omat hiukset on noin 50cm pitkät. Kukaan ei tiedä, että mulla on hiuslisäkkeet. Kynnet näyttää ihan kuin niissä olisi kynsilakkaa ja omat kynnet on. Mistä musta huomaa, että olen feikki?[/QUOTE]

Eiks sulla ollu myös ripsenpidennykset, kestopigmentoinnit ja hampaiden valkaisu?
Kyllähän noi nyt huomaa. Oikeesti. :D

No mun omat hiukset on niin pitkät, paksut ja hyväkuntoiset että usein kysytään onko ne pidennykset. Ei ole. Värjätty vaan tumman ruskeaksi ja hoidettu kunnolla.
Kynnet on omat mutta vedän niihin yleensä aika monta kerrosta lakkaa etteivät katkeile. Siistit ovat. Myös niistä saan kysymyksiä ovatko feikit.
Irtoripsiä käytän yleensä päivittäin mutta laitan ne aamulla ennen kuin lähden töihin itse peilin edessä koska epäilen että mun silmät on liian herkät ripsipidennyksiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;24898833:
Minustakin oli vähän hassua, että se olisi hemmottelua, että pitää kauheesti laittaa itseään.

Samaa mieltä. Mulle tulisi vaan stressiä siitä kierteestä, että täytyisi olla huollattamassa kynsiä, hiuksia, ripsiä, hampaita..

Jokainen toki tyylillään, mutta suuri osa ihmisistä (miehet mukaanlukien) arvostaa luonnollisuutta ja mä sulaudun tässä(kin) asiassa massaan. :)

Mulla on rakennekynnet, hiusten pidennykset on ollu pariinkin otteeseen. Ripset menee ainakin toistaseks ripsarilla.
Mä en silti miellä et pistäisin paljon rahaa ulkonäkööni tai olisin jotenkin superlaitettu/laittautunut

Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;24898615:
Mut aika usein ne just ei oo hyviä.

Mua häiritsisi hyvissäkin pidennyksissä se sinetti, olis niinku joku riisi päässä. vaikka mulla onkin ohut tukka, niin silti en halua lisähiuksia, just sen takia, että se ois jotain ylimääräistä ja sit mua kävis ahistamaan.

Siitähän monet sanoo,et pidennykset näyttää feikiltä,kun vastaan kävelee näitä "ostin huuto.netistä 100e:llä hiukset". Kunnon laadukkaista hiuksista tehtyä ei tunnista.

Samaa mieltä. Mulle tulisi vaan stressiä siitä kierteestä, että täytyisi olla huollattamassa kynsiä, hiuksia, ripsiä, hampaita..

Jokainen toki tyylillään, mutta suuri osa ihmisistä (miehet mukaanlukien) arvostaa luonnollisuutta ja mä sulaudun tässä(kin) asiassa massaan. :)

No, tokihan on helpompi nähdä asia noin päin jos itse näyttää aina hau... eikun sängystä nousseelta. Mutta ihan oikeasti, vaikka miehet ei diggaakaan välttämättä sellasesta överi-tuksu-lookista, niin ei sen lisäks ainoa vaihtoehto oo se kotiäiti-look. Suomessa sä ehkä sulaudut massaan, mutta kuten tiedettyä, me suomalaiset naiset saadaan joka taholta kritiikkiä siitä minkä näköisiä pääsääntöisesti ollaan, myös niiltä suomalaisilta miehiltä muiden muassa.

[QUOTE="A.p";24899094]Siitähän monet sanoo,et pidennykset näyttää feikiltä,kun vastaan kävelee näitä "ostin huuto.netistä 100e:llä hiukset". Kunnon laadukkaista hiuksista tehtyä ei tunnista.[/QUOTE]

Sitähän se on, mutta ei palstalaiset tajua että on muitakin pidennyksiä kuin ne jotka ensimmäisenä pomppaa silmään just siksi kun ovat pidennyksen näköiset. :D

[QUOTE="A.p";24899094]Siitähän monet sanoo,et pidennykset näyttää feikiltä,kun vastaan kävelee näitä "ostin huuto.netistä 100e:llä hiukset". Kunnon laadukkaista hiuksista tehtyä ei tunnista.[/QUOTE]

joo ei kaikista erota. Kerran mä ainakin oon kehunut mielestäni ihania hiuksia ja ne oli pidennykset. Mutta ne oli oikeesti kivan näköiset, ei näkynyt rajoja. Ne ei kyllä olleet kovin pitkät, niitä oli käytetty vaan tuuhentamaan tukkaa.

No, tokihan on helpompi nähdä asia noin päin jos itse näyttää aina hau... eikun sängystä nousseelta. Mutta ihan oikeasti, vaikka miehet ei diggaakaan välttämättä sellasesta överi-tuksu-lookista, niin ei sen lisäks ainoa vaihtoehto oo se kotiäiti-look. Suomessa sä ehkä sulaudut massaan, mutta kuten tiedettyä, me suomalaiset naiset saadaan joka taholta kritiikkiä siitä minkä näköisiä pääsääntöisesti ollaan, myös niiltä suomalaisilta miehiltä muiden muassa.

Ei toi Fortunate kovin kuolleelta näyttänyt ainakaan viimeksi... Eikä se taida mihinkään massaan sulautua. Paremminkin niin, ettei sillä ole tarvetta millekkään boostauksille. Mistään kotiäitilookista ei voi puhua, mutta luonnollisesta kyllä.

No mä viihdynkin haudasta nousseen näköisenä kotiäiti-lookissani.
Vielä en oo kritiikkiä lookistani saanut, mutta totta kai se koskee automaattisesti muakin; olenhan suomalainen ja viihdyn kaikenlisäksi vielä suht luomuna. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;24899157:
Ei toi Fortunate kovin kuolleelta näyttänyt ainakaan viimeksi... Eikä se taida mihinkään massaan sulautua. Paremminkin niin, ettei sillä ole tarvetta millekkään boostauksille. Mistään kotiäitilookista ei voi puhua, mutta luonnollisesta kyllä.

En oo koskaan nähnyt kuvaa ko. henkilöstä, mutta eikös hän ole vasta ihan teini? Helppohan se on 19-vuotiaan huidella naama naturellina ja huudella muita feikiksi, mutta sovitaanko että katotaan kymmenen vuoden päästä miltä hän näyttää luonnollisessa tilassa. :)

Ja täällä ei nyt kieu mikän katkera vanha akka, mä näytän itsekin ihan teiniltä. Itse meikkaan edelleen omaa miestäni varten, ja vähän myös siksi etten jaksais aina kaivella kaupan kassalla niitä henkkareita tupakkaa ostaessani. Mutta mä en silti oo täällä haukkumassa niitä ihmisi jotka ei tee niin kuin minä, kunhan ärsyttää tuo naiivi ajatusmaailma jossa vain yksi ihminen voi olla oikeassa ja kaikki muut on urpoja ku ne ei tajuu, tai ainakin vähintään feikkejä.

No mä viihdynkin haudasta nousseen näköisenä kotiäiti-lookissani.
Vielä en oo kritiikkiä lookistani saanut, mutta totta kai se koskee automaattisesti muakin; olenhan suomalainen ja viihdyn kaikenlisäksi vielä suht luomuna. :D

Sori mutta toi sun kikakika-kyykytysasentees ei tehoa muhun. :D En mä ole missään vaiheessa kyseenalaistanut sitä, ettekö viihtyisi luomulookissasi, vaan mua ihan oikeasti ärsyttää, että oli aihe mikä tahansa, niin sä oot aina ensimmäisenä vaahtoamassa ja tuomitsemassa kaikki jotka ei tee niin kuin sä. Tosin ehkä mun pitäs vähän painaa villasella, tuollainen miss kaikkitietävä mäkin olin sun iässäs.

[QUOTE="vieras";24899256]Kuullostaa runsasta kunnossapitoa vaativalta autolta, eli vanhalta kotterolta :D[/QUOTE]

:D Minustakin high maintenance woman -termi sai sellaisen sävyn, että tarkoittaa runsaasti huoltoa ja kunnossapitoa vaativaa naista. En haluaisi olla sellainen, vaikka narisenkin herkästi.

En oo koskaan nähnyt kuvaa ko. henkilöstä, mutta eikös hän ole vasta ihan teini? Helppohan se on 19-vuotiaan huidella naama naturellina ja huudella muita feikiksi, mutta sovitaanko että katotaan kymmenen vuoden päästä miltä hän näyttää luonnollisessa tilassa. :)

Ja täällä ei nyt kieu mikän katkera vanha akka, mä näytän itsekin ihan teiniltä. Itse meikkaan edelleen omaa miestäni varten, ja vähän myös siksi etten jaksais aina kaivella kaupan kassalla niitä henkkareita tupakkaa ostaessani. Mutta mä en silti oo täällä haukkumassa niitä ihmisi jotka ei tee niin kuin minä, kunhan ärsyttää tuo naiivi ajatusmaailma jossa vain yksi ihminen voi olla oikeassa ja kaikki muut on urpoja ku ne ei tajuu, tai ainakin vähintään feikkejä.

En mä ymmärrä, miten 10 vuotta muuttais asiaa mihinkään suuntaan... Eihän ihon vanhenemista mikään meikkikään piilota. Mä oon nähnyt ton Fortunaten ihan naamatusten ja on kyllä edustavan näköinen nuori nainen. Ei mikään revästy tai laittamaton.:)

Mulle tuli se kuva, että sen mielestä vaan on vähän turhaa semmonen, että joku hankkii ne kaikki feikkijutut itselleen ja että elämä pyörii sen ympärillä.

Onko täällä muita ns. high maintenace woman -naisia paikalla? Mitä kaikkea teillä on?

Mulla on:
-hiustenpidennykset (60cm, kestää noin 2kk-4kk)
-geelikynnet (pitää huoltaa 1kk)
-ripsienpidennykset (huolto joka 3. viikko)

Hampaita olen valkaissut laserilla 2 vuotta sitten. Botoxia olen ottanut vuosi sitten.

Geelikynnet eivät toimineet pienten lasten äitinä, mutta muutaman vuoden päästä taas :). Kulmat on kestopigmentoitu. Hiuspidennyksiä en tarvi, mutta kampaajalle saan kyllä rahaa menemään. Viimeksi 160e. Mutta siis en ole HMW, mutta botoxia ja kynnet haluan kyllä jossain vaiheessa :)...

Sori mutta toi sun kikakika-kyykytysasentees ei tehoa muhun. :D En mä ole missään vaiheessa kyseenalaistanut sitä, ettekö viihtyisi luomulookissasi, vaan mua ihan oikeasti ärsyttää, että oli aihe mikä tahansa, niin sä oot aina ensimmäisenä vaahtoamassa ja tuomitsemassa kaikki jotka ei tee niin kuin sä. Tosin ehkä mun pitäs vähän painaa villasella, tuollainen miss kaikkitietävä mäkin olin sun iässäs.

Mikä kikakika-kyykytys?
Ja kerro toki milloin mä oon tuominnu kaikki jotka ei tee niin kuin mä? :O
Totta, että sanon mielipiteeni joskus turhankin kärkkäästi, mutta kyllä on jo omassa asenteessa vikaa jos kokee kaiken eriävän mielipiteen tuomitsemiseksi.
Sillä sitähän se ei ole. Kyllä tännekin palstalle mielipiteitä mahtuu.

Taitaa olla niin, että jotkut ihmiset tahalleen näkee asiat omalla tavallaan ja ohittavat ne kohdat, joissa korostetaan mielipiteenvapautta. :D

[QUOTE="Tiina";24899322]Geelikynnet eivät toimineet pienten lasten äitinä, mutta muutaman vuoden päästä taas :). Kulmat on kestopigmentoitu. Hiuspidennyksiä en tarvi, mutta kampaajalle saan kyllä rahaa menemään. Viimeksi 160e. Mutta siis en ole HMW, mutta botoxia ja kynnet haluan kyllä jossain vaiheessa :)...[/QUOTE]

Niin ja hampaiden valkaisusta kysyin toissa vkolla hammaslääkärillä, mutta hamppi sanoi, että mun hampaiden väri on hyvä nykyiselläänkin...

Yhteistyössä