Onko täällä muita kenkäfriikkejä kuin mä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Monetko korkkarit arviolta omistat?

Itseltä löytyy (laskin tänään, koska omaan erittäin tylsän elämän) 45 paria. Siis korkkareita. Muut kengät on sitten erikseen.

Aika perusmäärä löytyy. n.20 kpl kenkiä,joista 6 paria korkkareita. Laita kuvaa ihanimmistasi, on mukava katsoa mitä kengät kertoo sinusta, tai kertooko mitään. :)

[QUOTE="vieras";23986968]Aika perusmäärä löytyy. n.20 kpl kenkiä,joista 6 paria korkkareita. Laita kuvaa ihanimmistasi, on mukava katsoa mitä kengät kertoo sinusta, tai kertooko mitään. :)[/QUOTE]

Mites tänne saa laitettua kuvia? :)

Minäkin ilmoittaudun kenkäfriikkien joukkoon. En ole ikinä laskenut kenkieni määrää yleensäkään, mutta tiedän, että korkokenkiä minulla on monikertaisesti enemmän, kuin muita kenkiä yhteensä. Arviolta heittäisin, että korkokenkiä voisi löytyä 20-25 paria. Viimeisimmät löydökseni ovat leopardikuvioiset korkkarit, valkoiset matalammat korkkarit sekä kirkkaan punaiset korkkarit. :D

Minustakin olisi tosiaan kiintoisaa nähdä kuvaa muiden kenkävarastoista. :)

Ap; ainakin rekisteröityneenä pystyy kaiketikin lisäämään kuvia tänne ihan "tuosta noin vain". Tekstikentän yläpuolelle tulee sellainen työkalurivistö, josta pystyy mm. muokkaamaan fontin asetuksia. Samalta riviltä löytyy myös painike "lisää kuva". :)

Täällä kans kenkiä yhteensä n. 80 paria, joista 45 kait korkkareita. Tällä hetkellä elän mielenkiintoista aikaa kun toivon, että jalkani koko palautuu 39 kokoon.. Sain lapsen toukokuussa ja jalka on jumahtanut kokoon 40!! :kieh:

Kenkiä löytyy, paljon. Todella paljon. En ole laskenut lukumäärää. Korkokengät ovat suosikkejani, mutta muitakin kenkiä löytyy kyllä tuhottomasti. En osaa nimetä lempipariani, se vaihtelee kausiluontoisesti.

Mulla ei ole yksiäkään korkkareita. :O EN vaan ole korkkari-ihmisiä, vaikka muunlaisia kenkiä löytyykin useita pareja.

Eikun taitaa mulla sittenkin yhdet olla. En ole ihan varma siitä.
Pari vuotta sitten ostin miehen sisarenpojan häihin yhdet ihanat korkkarit, olikohan ne korkkarit.... :confused:

Yhteistyössä