Huolimattomat ukot perk***

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ens viikolla tää juttu naurattaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ens viikolla tää juttu naurattaa

Vieras
Tässä seuraa ihan turhaa, suuttuneen hormonihirviön tilitystä mutta pakko jonnekin avautua kun **tuttaa eikä kotona ole muita kuin koko sotkuun syytön lapsi.

Lapsen pk-kaverin isä on alkanut noutaa lapsiaan perjantaisin ja tästä näköjään seuraa yhtä sun toista mielenkiintoista.
Viikko sitten oli lapseni rakastakin rakkaampi (nimellä merkitty) pehmolelu viety hänen hyllystään (+ pyykkipussi), ymmärrettäköön tämä vielä kun viereiset hyllyt ovat mutta... tänään taas oli viety lapseni kengät, saman isän toimesta! Kengät eivät edes ole samanlaiset, samanmerkkiset ja väriset kyllä mutta lapseni kengät ovat paljon uudemmat, niistä puuttuu kuvio joka on tämän toisen lapsen kengissä ja kengät ovat erittäin selkeästi merkitty nimellä.
Hakiessani lasta hyllyssä tökötti tämän toisen lapsen kengät joita mun lapsi ei sitten suostunut pukemaan jalkaansa kun tiesi etteivät ne hänen ollut - kannoin siis lapsen villasukkasiltaan kotiin koska mielestäni ei voi pakottaa ottamaan toisen omaisuutta omaan jalkaan kun selvästi tunnistaa ettei ole omat.

Onneksi meillä on toiset ihan toimivat talvikengät kotona, mutta **tutuskäyrä on aika korkealla jo ton isän huolimattomuudesta. Ettei voisi edes vähän katella mitä hyllyiltä ottaa.
Ymmärrän ettei kukaan tuollaista kiusantekoa harrasta tahallaan ja että kyseessä on puhdas vahinko, mutta silti, tällaista ei ole kertaakaan aikaisemmin tapahtunut ennen kuin tämä sankari-isä on alkanut lapsiaan hoidosta hakemaan.
Odotan mielenkiinnolla mitä maanantaina äitirukka sanoo, oli viime viikolla pessyt minun lapseni likapyykitkin ja toi ne maanantaina ystävällisesti pestyinä päiväkotiin... olivat kuulemma livahtaneet koneeseen siinä samassa muun pyykin seassa.

:D Tosi on. On ällistyttävää kuinka vähän miehet tietävät heidän kotonaan asuvista matalista tyypeistä.

Meidän iskä lajittelee vaatteet narulta ilmeisesti värin mukaan. Tytölle punaiset, vaikka pojallakin on paljon punaista ja kaikki oranssit menee pojan kaappiin, vaikka koko olisisi 134 (poika käyttää 110 cm)

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
No kun ei ole tahallista niin minkäs sille voi.
Eipä tuo meidänkään isäntä jokaista vaatetta tunnistaisi jotka pojalla pk:ssa mukana.

No kyllä sen verran pitää viitsiä katsoa että onko omat vaatteet. Kyllä mä ainakin tsekkasin esikkoa pk:sta hakiessani vaatteet, enkä luottanut siihen että varmasti on omat.

Oletteko saaneet omanne takas???

Alkuperäinen kirjoittaja olkkis74:
Eipä tuo meidänkään isäntä jokaista vaatetta tunnistaisi jotka pojalla pk:ssa mukana.

No kyllä sen verran pitää viitsiä katsoa että onko omat vaatteet. Kyllä mä ainakin tsekkasin esikkoa pk:sta hakiessani vaatteet, enkä luottanut siihen että varmasti on omat.

Kyllä mä sieltä oman pojan vaatteet löydän joka ainoan,mutta mies ei välttämättä niitä kaikkia tunnistaisi.
Se sen kummallisempaa ole.
Ja usein meillä lokeroon työnnetty muiden vaatteita jne.

Miun pojulta katos sukkahousut tuossa alkuviikosta päiväkodissa ja niitä hoitajatkin etsivät kun päikkäreitten ajaksi lapset riisuvat vaatteitaan ja laittavat lokeroihinsa. Ajateltiin, et pojhu on ne vaan tunkenut johonkin. Mut syy sit selviskin. Eräs isä oli hakenut lapsensa hoidosta ja oli napannut pojun sukkikset ja pukenut ne lapselleen. Miun poju on liki 4v ja tämä toinen lapsi, kelle isä oli ne sukkikset pukenut, 11kk. Tais hieman isot sukkikset olla :laugh: lapsen äiti oli vaan huomanu kotona, et ei taida olla ihan heidän poikansa sukkikset ja saatiin ne takaisin seuraavana päivänä =)

Alkuperäinen kirjoittaja olkkis74:

Kyllä mä sieltä oman pojan vaatteet löydän joka ainoan,mutta mies ei välttämättä niitä kaikkia tunnistaisi.
Se sen kummallisempaa ole.
Ja usein meillä lokeroon työnnetty muiden vaatteita jne.

Siksihän meillä onkin kaikki asianmukaisesti ja selkeästi nimikoitu, mutta jos ei edes viitsi vaivautua katsomaan, niin... sit voi tosiaan vohkia mukaansa mitä ensimmäisenä vastaan tulee. Onneksi ei ole (vielä ) lapset vaihtuneet. :D
Ovat eri sukupuolta niin ehkä iskä huomaisi viimeistään auttaessaan lasta potalle tai kylpyyn? :)

Yhteistyössä