Onko täällä muita karvaisia naisia=)??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"apina"

Vieras
mä olen yli 30v nainen ja ilmeisesti apinalle hyvinkin läheisesti sukua, sillä kevään myötä tuntuu taas että karvankasvu on kiihtynyt entisestään. Hiukset mulla on paksut, mutta kulmakarvat ja ripset ihan normaalit. Jalkakarvoja on enemmän kuin miehellä(sillä tosin aika vähän) ja näinollen epilaattori on meillä kovassa käytössä. Koen että tämä on melkoinen ylimääräinen riesa. Ja jalkakarvat kun ei ole mitään vaaleita ja hentoisia.

Mullakin karvoitus on pahempaa kuin omalla miehellä :( Mustaa ja paksua karvaa, joten erottuu tosi hyvin. Reidetkin on ihan karvaiset, ei siis pelkästään sääret. Ja käsikarvatkin on ihan mustia. Viikset kasvaa..

Todellakin on riesa!!!!

ei säärikarvat häiritse vaikka ovatkin mustat, paksut ja pitkät. Reisissä taas ei mitään ylimääräistä karvoitusta. Kulmakarvat ja ripset normaalit, tukka kivan paksu. Ongelmana onkin sitten tuuhea parta, viiksetkin on tuon rinnalla pikku juttu...

:wave: Jep, sen suhteen ei yhtään kiva, kun kesä tulee... ja siitä karvojen ajelusta, nyppimisestä tai epiloinnista ei ole suurempaa iloa, kun iho on mielettömän arka eli ollaan joko karvaisia tai näppyläisiä & punottavia!

ei voi kun nauraa gilette-mainoksille missä luvataan ihon olevan silkkinen pitkän aikaa. Ei sillä voi kuvitellakaan ajavansa säärikarvoja...hirveä sänki on jo seuraavana päivänä. Järeemmät keinot olla pitää....XD

Täällä :wave:

Jos mä ajan illalla karvat niin aamulla tuntuu jo pieni sänki.. MUTTA, huomasin tossa että sokerointi jota harrastin jokusen kerran (olisinko sokeroinut noin 5-7 krt yhteensä) on harventanut säärikarvoja.

Ja ihan sama ongelma kuin jollakin aiemmalla vastaajalla.. Jos ajaa on hirveät näpyt (vahauksesta ja jatkuvan rasvaamisen ja hiomisen unohtamisesta sisäänkasvaneet karvat) ja jos ei niin saa luvan olla sitten vaan apina..

Näppyihin tosin auttaa pahimpaan toi Helosan, mulla...

Ja karvat kasvaa vyötäröstä alaspäin ihan hulluna siis.. Sekä kasvoissa, viiksivallu oikein..

Samaa täällä! Olenkin tossa tutkaillut, että miten ne karvat saisi pysyvästi pois...... Säärikarvat epiloin, mutta sitten on taas riesana ne sisään kasvaneet karvat, ahkerasta kuorinnasta ja rasvaamisesta huolimatta...

joo täällä kanssa. on paksut hiukset, mustat pitkät ripset ja vahvat kulmat. mutta myös kaameet mustat, paksut jalkakarvat ja apinakädet. mulla jää epilaattorin käytön jälkeen jalkoihin tällaisia "mustia pisteitä" jalkoihin. Puristamalla irtoavat. Aivan rasittavat, jalat ei todellakaan ole kauniit vaikkei karvaa olisikaan noiden takia. viiikossa 1-2 kertaa kuorin säärien ihon ja rasvaan joka päivä. Mikä avuksi?

Vieläkö täällä käydään ja luetaan? Naiset, lopettakaa tuskastelu karvaisuudesta. On paljon miehiä, jotka pitävät siitä, että naisella on karvoja. Ne erottavat aikuisen naisen pikkutytöistä. Oikea aikuinen nainen saa
ja jopa pitääkin olla karvainen tietyistä paikoista; se on seksikästä ja kiihottaa miehiä.

Yhteistyössä