Onko täällä muita joita ei nukuta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uneton

Vieras
Mä pyörin sängyssä reilun tunnin ja nousin ylös kun ei nukkumatti tullu. Ärsyttää vaan kun olis viimeset ajat nukkuu kunnolla (nyt rv 38) ja sit ei saa nukuttuu. Väsyttäs mut kun ei uni vaan tule.

Tilinro: * ** ** **
Pankin konttori: *** *** **
Pankki: Deutsche Bank

VAIN ULKOMAAN TILISIIRROILLE
IBAN-koodi: DE** **** **** **** **** **
BIC-koodi: DEUTDEDB395

Tuollainen sähköposti tuli. Maksu menee siis Saksaan. Mutta voinko maksaa nettipankissa vain laittamalla rahan 8 11 61 21 tilille? Eihän tuota pankin konttori numeroa tarvi vai ?

Että olo tuntuu tyhmältä. Kuka auttais ? :)

mä yritän etsiä pojalla yövaippaa.tänään kolahti merinovillikset postissa ja poika repi ne huutaen päältään..et joku toinen systeemi siis..öisin on niin rauhallista..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä kanssa valvon. Pitäs saada word tiedosto tallennettua rtf-, txt- tai pdf-muotoon? Mutta miten?

Jos saa neuvoa ni ainakin rtf-muotoon saat tallennettua seuraavasti: tiedosto- tallenna nimellä- sit alhaalla on tallennusmuoto ja sieltä nuolivalikosta valikoit rtf

joo ei nukuta. sängyssä pyörin varmaan tunnin. tai no pyörin ja pyörin.. ei paljo tällä mahalla enää pyöritä vaan ähisin ja puhisin. :D ja sitte piti tulla kone aukaseen. vitsi mullei toimi tuo odotusaika-osasto.- hmph

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä kanssa valvon. Pitäs saada word tiedosto tallennettua rtf-, txt- tai pdf-muotoon? Mutta miten?

Jos saa neuvoa ni ainakin rtf-muotoon saat tallennettua seuraavasti: tiedosto- tallenna nimellä- sit alhaalla on tallennusmuoto ja sieltä nuolivalikosta valikoit rtf

Saa neuvoa ja sitä vähän odotinkin =).
Eli siis se on rich text format? Mulla joku aatamin aikanen englannin kielinen word eikä enää aivotoiminta parhaimmillaan...ja tässä muka atk-kurssit käytynä..=)

Kiitos sulle.

Eli siis se on rich text format? Mulla joku aatamin aikanen englannin kielinen word eikä enää aivotoiminta parhaimmillaan...ja tässä muka atk-kurssit käytynä..=)

Kiitos sulle.

Englannin kielisistä en tiiä mut toi rich text format saattas olla = rtf

Kiitos sulle.

Englannin kielisistä en tiiä mut toi rich text format saattas olla = rtf

Näin minäkin päättelin. Ainakin se pienensi tiedoston kokoa ja sehän tässä oli tarkoituskin. Saan nyt liitettyä sen työhakemukseen ja eiku jatkamaan.

Mä lähen ottaa uuden yrityksen ton nukkumisen kanssa. Jospa vaikka nyt nukkumatti kerkeis munkin luo. Kello on kuitekin soimassa aamulla seittemältä joten eiköhän tuo ois jo aikakin saada unen päästä kiinni jos meinaa päästä ylös aamulla. Katotaan kuin ämmän käy...

Yhteistyössä