Onko täällä lastenohjaajia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mää vaan..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:wave: Mä tosin olen ollut päiväkodeissa ja normi lastenhoitajan palkka. Aina on mahollista jatkokouluttautua, itse olen työskennellyt vain sillä koulutuksella. Tällähetkellä työtilanne on tosi surkea, mutta josko ois parempi sitten 3v kuluttua kun valmistusit.

Alkuperäinen kirjoittaja Heidi:
Kunnalta ei oikein saa paikkaa ja yksityiset ottaa tuttuja, eli suhteillako pääsis.

Joo, jos jollain niin suhteilla. kunnassakin ne ottavat aina ne tutut ja vaativat paljon kokemusta. Uusilla on tosi vaikea päästä sisään mihinkään. Kokemusta asiasta jo monen vuoden ajalta ja samaa on valittanu moni opiskelukaveri.

Alkuperäinen kirjoittaja mää vaan...:
Tarkoitus olisi opiskella kyseiseen ammattiin oppisopimuksella,joten taitaa olla aikaa mahdotonta saada työpaikkaa tällä hetkellä..?Kunnalta ainakaan?

On, mikäli oppisopimuspaikka on yhtä kun täysi työntekijän paikka. Eikös nuo opiskelujutut oo sitä ekstraa työntekijöissä.

Niin 4päivää sitä työpaikalla oppimista ja se 1 oppilaitoksella opiskelua,määräaikainen sopimus 2-3 vuodeksi pitäisi saada,kokemusta ei mun tietääkseni perustutkintoon voi kamalasti edellyttää??Kokemusta on kyllä yhden uhmaikäisen,poikani hoidosta..;)

Yhteistyössä