Onko täällä kummituksia!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HUIHUIHUI!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä ihminen voi nousta unissaan istumaan ja unissakävelykin tapahtuu useimmiten silmät auki. Stressi voi altistaa unissakävelylle, joten tuollaisessa tilanteessa mitä tässä ketjussa olet kuvaillut voisin hyvin kuvitella, että ihminen reagoi noinkin voimakkaasti.

Ei kai silloin varsinaisena kummittelu yönä ollut maanjäristystä? Selittäis vitriinin tärinät ja kilinät. Ja vintillä on voinu olla vaikka joku elukkakin (minkki, pöllö jne.). Meidän unissakävelijä istuu just tolleen tuijotellen ja ei aamulla muista mitään.

Kiitos, vieras! Etsin tätä ketjua pitkän aikaa enkä löytänyt mistään. Meinasin jo luovuttaa ja aloittaa uudella viestillä.
Kyllä käytiin ilman lasta yöpymässä se viimeinen yö. Ei tapahtunut samaa mitä silloin ensimmäisenä, mutta yksi tosi outo juttu kyllä. Kukahan tietää voiko tämä olla vain tavallinen unissakävely tapaus vai jotain muuta? Itse valvoin valehtelematta koko yön. Välillä olin horroksessa mutten vaan voinut nukkua. Aivan kauhea pelko päällä koko ajan. Mies nukkui välillä pitkiäkin aikoja ja heräsi sitten taas, sitten nukahti uudelleen.

Aamuyöllä mies kuitenkin nousi ihan yhtäkkiä kesken uniensa istumaan ja tuijotti pitkään oviaukkoa sanomatta sanaakaan. Silmät sepposen selällään, mutta ei vastannut mitään. Naamalla sellainen jähmettynyt, melkein patsasmainen ilme. Kysyin monta kertaa "mitä sä näet? Näetkö jotain? Mikä sulla on?", mutta mies ei herännyt mihinkään. Olin muutenkin koko yön aivan stressaantunut ja paniikissa jok'ikisestä rasahduksesta joten arvaatte varmaan kuinka pelottavaa se oli! Yritin ottaa kädestä kiinni, mutta ei mitään reaktiota. Tuijotti vaan tyhjin katsein silmää räpäyttämättä oviaukkoa varmaan parin minuutin ajan (tuntui kyllä vähintään viideltä minuutilta :( ) mutta minä en nähnyt ovella mitään. Siis todella karmea tunne!

Onko täällä ketään joka tietäisi sanoa onko tuo normaalia? En ole koskaan nähnyt miestä tuollaisena enkä tiedä että olisi koskaan kävellyt unissaan. Aamulla mies ei muistanut koko tapausta ollenkaan, mutta väitti kiven kovaa käyneensä ulkona kusella yön aikana ja luuli, että tarkoitan kusella käyntiä, kun vaahtosin siitä istumisesta. Mutta ei se missään kusella käynyt missään vaiheessa, siitä olen aivan varma, koska tuijotin kutakuinkin kelloa koko yön, eikä mies mennyt mihinkään.

Käykää ny papin kanssa paikalla, niin saatte lomailla paikassa rauhassa. Sotilas tms voi kaivata siunauksen ja pääsyn jatkamaan matkaansa.. Hakee huomiota niin kuin pystyy enää.. Jos siellä ei pitkään aikaan oltu, haki heti uusilta huomion..Vihdoin! Pettyi kun juoksitte pois ja yritti seuraavina öinä vähän rauhallisempaa taktiikkaa.

Yhteistyössä