Onko täällä kukaan osittaisella kotihoidontuella?Tartteisin vähän apua...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettii hän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miettii hän

Vieras
Tässä nyt pähkäilen tätä osittais-hommaa ja jos joku osaisi auttaa olisin kovin kiitollinen!
Jääkö siinä rahallisesti paljonkin "tappiolle"?Miten ne tarhamaksujen alet lasketaan?Miten lauantai työt vaikuttaa?Mulla olis mahd.tehdä myös la-su vuoroja,koska miehellä on aina v.loput vapaata.
Olis tarkotus et helmikuussa kun meen töihin ni jatkaisin osittaisella eli 2 arkipäivää lasten kans kotona ja 2-3 töissä...
Onneksi täs viel on aikaa tätä miettiä,lapset on helmikuussa 2v. ja varmasti hyvin pärjää tarhassa mut haluaisin silti olla viel vähän enempi kotona kun max. 4tuntia illassa.

Mä olen jäämässä kohta osittaiselle hoitovapaalle. Tuohon tuloasiaan en osaa vielä mitään sanoa.

Mä olen käsittänyt et se raja on 30h/vk eli ei sillä taida olla väliä onko töissä arkena vai viikonloppuna.
Tarhamaksuihin vaikuttavat seikat kannattaa kysyä omasta kunnasta. Saattavat varmaan vaihdella vähäisen.

Sun on selkeästi vähennettävä työaikaa, jotta saat sen kelan tuen.

Joka kunnassa nuo päivähoitomaksut menevät eri tavalla. Meidän kunnassa jos on max.15 päivää kuussa hoidossa saa maksunalennusta, jos on enemmän on jo koko maksu.

Yhteistyössä