onko täällä Kodin kuvalehden säännöllisiä lukijoita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja entinen lukija?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

entinen lukija?

Vieras
Olen miettinyt ihmisten kesken palstalla jatkuvaa ylipainorasistisia kirjoituksia, että onkohan ne saman ihmisen tuotoksia? Miten oikeasti tässä maailmassa jossa kaikkea peetä tapahtuu, lapsia raiskataan, koko kansoja murhataan voi joitakin tai jotain ihmistä kiinnostaa kirjoitella jos puoliso on lihonnut 10kg avioliiton aikana?!?

Ja lehti vielä julkaisee tätä samaa itkuvirttä lehti lehden jälkeen?

aion kirjoittaa sinne, että on olemassa avioehtoja ja niihin voi varallisuusasioiden lisäksi kirjata myös muita asioita. Esim. jos puolison sairaus tai lihominen (monesti kulkevat käsi kädessä) kirjataa ne hemmetti etukäteen JOS ne on noin tärkeitä asioita!

Hitto kun pisti taas tänään vihaksi kun luin siellä "miehen" kirjoituksen, että vaimo on s.hoitaja ja nykyään rakastaa sohvaa ja telkkaria enemmän kun mitään ja bmi lähes 30!!! Ja jos siitä sanoo ja patistaa (rankan työpäivän jälkeen lenkille) niin tulee mykkäkoulua. YLLÄTYS! Jos mun mies nalkuttaisi mun lievästä ylipainosta jatkuvasti niin lähtisin menemään, enkä perään itkisi!

Eli siis, onko muita lukijoita tai onko muilla samasta ilmiöstä kokemusta, eli ylipainorasismista? Mitä ajatuksia se teissä herättää? Itse olen aivan raivona, sairastan vakavaa sairautta ja se on vienyt multa niin voimat, että ylipaino nyt on pienin mun ongelma tällä hetkellä!

Aina silloin tällöin luen. Aika samoja asioita - uudestaan ja uudestaan - siellä pohditaan kuin tällä palstallakin. En ole pitänyt asiaa mitenkään pahana.

minä olen kk lukija, mutta en ole vielä ehtinyt uusinta lehteä lukea. Minua ärsytti edellisen lehden masennushaastattelut. Niitä tulee joka tuutista. Ja niitä on kuultu jo riittävästi!!!

Yhteistyössä