onko täällä ketään pohjoisesta keski-suomesta? tiedättekö liimattalan risteyksen kohdilla 4tien varrella toisella puolen sellaisen

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja morsian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

morsian

Vieras
siellä haluttaisiin omatkin häät viettää. mistään vaan ei saa tietoa paikasta tai sen omistajasta, ei ainakaan näin netissä.

oletko sinä tuossa 4-tielle näkyvässä riihessä, liimattalan risteyksen vastakkaisella puolella viettänyt kenties hääsi tai ollut siellä jonkun muun juhlissa vieraana? tai tiedätkö paikasta muuten? kaikki tieto olisi tervetullutta, hintoineen ja yhteystietoineen!

kiitos!! :)
 
Voiskohan kyseessä olla tämä:

Järvenpään talo

Yhteystiedot:
Esko ja Ulla Luukkonen
Järvenpääntie 1115
44150 Äänekoski
puh. (014) 588 911

Kuvaus:
- Tyypillinen maalaistalomiljöö
- Majoitus päärakennuksessa ja aitoissa, vuoteita 32
- Kotieläimiä, kalastus, veneily, kotimuseo, leikkipiha lapsille, vuokrattavana pyöriä
- Avoinna 1.6.-31.8

TAI

Hiekkalan Tila
Riihitie 94
44420 LIIMATTALA
puh: (014) 581 242
(Kesäaikaan:
Morsiuskammari
- Maatalousmuseo
- Riihikahvio
- Juhlatilaa vuokrattavana)

Tai sitten Liimattalan taidekoti?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voiskohan kyseessä olla tämä:

Järvenpään talo

Yhteystiedot:
Esko ja Ulla Luukkonen
Järvenpääntie 1115
44150 Äänekoski
puh. (014) 588 911

Kuvaus:
- Tyypillinen maalaistalomiljöö
- Majoitus päärakennuksessa ja aitoissa, vuoteita 32
- Kotieläimiä, kalastus, veneily, kotimuseo, leikkipiha lapsille, vuokrattavana pyöriä
- Avoinna 1.6.-31.8

TAI

Hiekkalan Tila
Riihitie 94
44420 LIIMATTALA
puh: (014) 581 242
(Kesäaikaan:
Morsiuskammari
- Maatalousmuseo
- Riihikahvio
- Juhlatilaa vuokrattavana)

Tai sitten Liimattalan taidekoti?

ei valitettavasti ole mikään noista vaihtoehdoista.
 
Soittelepaäänekosken kaupungin vaihteeseen, p. 014 574 2211. Sieltä ainakin osaavat ohjata henkilölle, joka tietää. Siellä Liimattalan suunnalla on myös sellainen taiteilija Maisa Kiven omistama vanha koulurakennus, jossa taidenäyttelyjen lisäksi on järjestetty myös juhlia.
 
kiitos teille avustanne! jospa se tosiaan on ihan yksityinen riihi.. olen kyllä sellaisen käsityksen saanut, että olisi ihan juhlapaikka. tuo maisa kiven rakennus alkoi myös kiinnostamaan :)
 

Yhteistyössä