Onko täällä ketään PITÄHIUKSISIA JOTKA OTTANEET PERMIKSEN??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Oliko tavallinen vai spiraali? Miten onnistui, miten kauan pysyi hyvänä kiharat.
Itselläni hiukset noin puoleen selkään, hieman kerroksittain leikattu ja mietin että jos ottasin tuon spiraalipermiksen niin mitenkähän pysyis kiharalla..

Olen ottanut pari kertaa permanentin pitkiin hiuksiin. Ensimmäinen kerta epäonnistui, tein valituksen ja laittoivat permanentin uudelleen, mutta ei siltikään ollut hyvä. Toisella kertaa kävin eri kampaajalla, joka rullasi tyven ja latvan eri rullille ja permanentti onnistui hyvin!

mulle kun joskus laitettiin tavallinen niin ei oikein onnistunut sem eivät jaksaneet hiukset pysyä kiharalla. Mietin että oliko kampaajalla liian mieto aine vai johtuiko sitten rullaustavasta...

Mä käsitin niin, että mitä pienempi rulla ja kihara, sen helpommin ne pysyvät.

Ja mä taas kun pitäisin isosta loivasta kiharasta niin täydellistä lopputulosta on mahdoton saada...

Tosin nyt muutaman kuukauden kuluttua nä ovat juuri hyvät. =)

Pitkiin hiuksiin se permanentti tehdään spiraalina ihan sen takia, että se aine pääsee paremmin hiukseen. Mutta eihän se spiraalimaisena pysy vaan on ihan tavallinen permiskihara. Sen sijaan jos hiukset ensin kieputetaan itsensä ympäri osioittain ja sitten siihen spiraaliin niin tällöin ne pysyät, mutta niitä ei myöskään kuulu pahemmin harjailla, jos ne on kierretty oikein spiraalina kierteelle. Mutta sellaisia tehdään tosi harvoin. Itse olen kerran nähnyt, en ole koskaan itse tehnyt.

Ja mulle on tehty pitkiin hiuksiin permis, puoleen selkään oleviin. On ihanan helppo kampaustapa, mutta täytyy huolehtia hiustenhoitamisesta kyllä.

Toinen pitkiin hiuksiin soveltuva kiertotapa on kaksoispuolaus. Tällöin myös aine pääsee paremmin hiukseen.

Yhteistyössä