onko täällä ketään muuta joka ei ajele karvojaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kai nyt kainalokarvat sentään, onhan se jo hygieniankin kannalta välttämätöntä!!!!!! Ja se niihin tarttunut ihana HIENHAJU, herranjestas sentään!!!!!!!!!! :X
(älkääkä väittäkö että deodorantit on keksitty. Ne karvat imaisee sen hienhajun, sanotte mitä sanotte.)
Intiimialueiden tai säärikarvojen ajelu on sitten varmaan makukysymys.. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
En ajele karvojani. Leikkaan saksilla lyhyemmäksi ne viis haiventa kainaloista kerran pari vuodessa. :wave:

Mun näkökulmasta taas karvojen leikkuu, vahaus tai vastaava on naurettavaa hommaa. Jos minä en nää karvojani, niin miten oikeasti muutkaan. Hei, kaikki eivät ole tuollaisia karvajeesuksia :)

Niin, no se on varmastikin naurettavaa hommaa, jos siellä kainalossa kasvaa vaan ne viisi karvaa. Toisilla vaan kasvaa tuntuvasti enemmän... En mäkään missään nimessä kovin karvainen ole, mut en voi ajatellakaan, etten ajelis.

Alkuperäinen kirjoittaja tyylilyyli:
Kai nyt kainalokarvat sentään, onhan se jo hygieniankin kannalta välttämätöntä!!!!!! Ja se niihin tarttunut ihana HIENHAJU, herranjestas sentään!!!!!!!!!! :X
(älkääkä väittäkö että deodorantit on keksitty. Ne karvat imaisee sen hienhajun, sanotte mitä sanotte.)
Intiimialueiden tai säärikarvojen ajelu on sitten varmaan makukysymys.. ;)

Aikamoista hässäkkä on, kun joa paikassa lukee ihan eri asiat. Suomalaisia yeensä pidetään kielitaitoisina eli tässä on kiinnostava ajatus Wikipediasta:

´However, removing armpit hair, whether by shaving or any other method, increases the amount of moisture allowed to cling to the skin and if combined with a disturbed acid mantle caused by the use of most soaps (basic pH), may lead to increased body odor. Thus, the theory that having shaved armpit hair reduces body odor is invalid´.

Varmuuden vuoksi, oman ymmärtämisen mukaan, suomeksi tämä tarkoittaisi, että hikeä saadaan enemmän ihon pinnalle (kun ei karvojen pinta-alaa ole) ja tuo ihon pinnan PH:ta on saippuat ynnä muut muunneltu, joka kaikki yhdessä aiheuttaa enemmän hajua.

Muuten, luulen, että omasta hygieniasta huolehtivat ihmiset osaavat olla hygienisia karvoista huolimatta.

Mikä meidän maailmassamme on hyvä lisätä on avomielisyys.

Todellakin ajelen kaikki itseäni häiritsevät karvat pois, vaikka vaaleakarvainen olenkin moneen verrattuna.

On se vaan järkyttävä näky nimittäin karvat kesällä kainaloissa ja kintuissa rehottamassa. Ne vaaleatkin nimittäin.

No yhden kaverini tiedän jolla on todella todella valkoiset, ohuet ja olemattomat karvat kintuissa. Pitäkööt ne siellä, koska kukaan ei niitä koskaan näe! Mutta kyllä mulla pari sellaistakin kaveria on, jotka eivät karvojaan ajele, koska "eivät ole pahat" (heidän mielestään). No olkoot. Eihän se multa ole pois, mutta mun silmiin pistää.

Joka tapauksessa ei mee mun kesä pilalle, vaikka jokaisen vastaantulijan karvat rehottaisivat.

Yhteistyössä