Onko täällä ketään mll:n lastenhoitovälityksen hoitajana toimivaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kertokaa kokemuksianne, miten tuo välitys käytännössä toimii, soitetaanko sieltä ja tarjotaan keikkoja vai miten?
Onko jotain vähimmäismäärää mitä keikkoja pitää tehdä esim. kuukaudessa vai saako tehdä ihan oman aikataulun mukaan?
Saako keikkoja myös arkipäivisin päivällä jos silloin pystyisi niitä tekemään vai ovatko yleensä kaikki vain iltaisin ja viikonloppuisin?
Onko hoitajissa yleensä miten paljon "aikuisempia" ihmisiä vai ovatko kaikki nuoria?
Onko teille osunut mukavia perheitä vai onko ollut jotain ongelmaa perheiden kanssa käytännön asioista tai esim. palkanmaksusta?

Itse olen käynyt mll:n lastenhoitaja koulutuksen ja nuorempana toiminut hoitajana..

Silloin soitettiin mulle ja kysyttiin,että kiinnostaisiko silloin ja silloin mennä sinne jne...
Ja itse omien voimien,koulun ym rajoissa otin "keikkoja".
Jonkin aikaa,kun olin ollut hommissa ja tietyissä perheissä tulin tutuksi soittivat tai laittoivat vanhemmat mulle itse viestiä ja kyselivät sopiiko tietyt päivät ja kellonajat.
Usein lapsenvahti hommia oli iltapäivisin viikolla ja viikonloppuina illalla.

Ikinä mulla ei ole ollut mitään ongelmia palkan saamisten tai muidenkaan asioiden kanssa.
Jäänyt pelkkiä hyviä muistoja noista ajoista.

Lisäksi olin yhtenä hoitaja mll:n iltapäivähoidossa,jonne äidit voivat tuoda lapset siksi aikaa,kun kävivät uimassa,salilla tms :)

Yhteistyössä