Onko täällä ketään Laihialta taikka lähiympäristöstä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pintelin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jups:
mistä päin oot? jos et halua kävellä paljoa ja sulla on mahollisuus ni tuu bussilla.. huomattavasti lyhyempi matka!
Kokkolan lähistöltä oon. =) Jos en pääse autolla mietin tuota junaa,mut ei hirveesti houkuta kun olis vaihtokin seinäjoella ja toisessa kädessä kassi ja toisessa iso kissankuljetusboxi ja aikaa muutamia minuutteja niiden kans juosta paikallisjunaan. :/

joo tiedän tunteen, tehny ton monta kertaa! mutta aina oon ehtiny vaihtaan seinäjoella onneks! mutta jos sun pitää kävellä asemalta tonne moniskalle ni en tiä... aika paha kyllä varsinki noitten kantamuksien kans!

joo tiedän tunteen, tehny ton monta kertaa! mutta aina oon ehtiny vaihtaan seinäjoella onneks! mutta jos sun pitää kävellä asemalta tonne moniskalle ni en tiä... aika paha kyllä varsinki noitten kantamuksien kans!
Siks kysyin tuota sijaintia kun mietin meniskö välin taksilla jos ei oo kovin pitkä matka.Mutta toivottavasti pääsen omalla autolla kaikista helpointa. =)

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Siks kysyin tuota sijaintia kun mietin meniskö välin taksilla jos ei oo kovin pitkä matka.Mutta toivottavasti pääsen omalla autolla kaikista helpointa. =)

Jos jourut junalla tulla niin ota taksi,koska jourut menöön kirkonkylän läpi.Jos kerta sul on kantamuksia niin taksilla ei varmaan paljoa maksa.

Yhteistyössä