V
vieras
Vieras
Missä iässä sait tietää että poltti kun odotti sinua? Oletko ollut terve? Minkä kokoinen olit syntyessäsi? Poltatko itse? miltä tuntui kun sait tietää asiasta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missä iässä sait tietää että poltti kun odotti sinua? Oletko ollut terve? Minkä kokoinen olit syntyessäsi? Poltatko itse? miltä tuntui kun sait tietää asiasta?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:TheUnforgiven, paljonko äitisi sitten joi raskaana? ihan känniin asti vai?
Alkuperäinen kirjoittaja Surkea Noita:Täältä löytyy.. Ja se joikin. Olen lyhyt ja aivot ei aina toimi niinkuin pitäisi. koulu aina hankalaa.
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Alkuperäinen kirjoittaja Surkea Noita:Täältä löytyy.. Ja se joikin. Olen lyhyt ja aivot ei aina toimi niinkuin pitäisi. koulu aina hankalaa.
itseasiassa juu..koulu ei ole sujunut lainkaan :| keskittymisessä aina ollut hankaluuksia..
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Te jotka "puolustelette" äitejänne niin oletteko itse polttaneet raskauden aikana?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missä iässä sait tietää että poltti kun odotti sinua? Oletko ollut terve? Minkä kokoinen olit syntyessäsi? Poltatko itse? miltä tuntui kun sait tietää asiasta?
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Alkuperäinen kirjoittaja Surkea Noita:Täältä löytyy.. Ja se joikin. Olen lyhyt ja aivot ei aina toimi niinkuin pitäisi. koulu aina hankalaa.
itseasiassa juu..koulu ei ole sujunut lainkaan :| keskittymisessä aina ollut hankaluuksia..