[QUOTE="vieras";25634807]En just nyt ole töissä, mutta vastaan silti, koska olen jämy-urani aikana kuitenkin ollut vuorotöissäkin. Eli olen yhden alle kouluikäisen yh ja hyvin toimii. Esittelyjä pidän sen mukaan, kun työvuoroihin on sopinut ja hoitopaikka järjestyy. Ja itse olen siitä onnekas, että mulla läheiset suhteet omiin vanhempiini, jotka pitäs mielellään lasta vaikka joka päivä, jos olis tarpeen - edellyttäen tietysti, ettei heillä ole jotain omia menoja just samaan aikaan. Ja konseptistakin tietysti vähän riippuu, kuinka vapaasti tuota saa tehdä. Itsekin olen mukana konseptissa, jossa ei ole mitään tiettyjä kutsumääriä tai myyntirajoja, joten passaa tosiaan tehä just fiiliksen mukaan tai miten leipätöiltä ehtii tai lapsenvahti järjestyy.[/QUOTE]
Peesi, teen päivätyötä täyspäiväisesti, iltatyötä toisessa duunissa ja vielä niitä kotikutsuja tarpeen mukaan.
Miehen kanssa vaihdellaan ja anoppi on tossa autotallissa, yms ja mun vanhemmat katsoo, jos miehellä kokous samaan aikaan jne.
Mutta kutsuja ei enää ole niin silleen, kun aiemmin, pelkkä kuvasto myy ihan yksinään (tänä vuonna kenties Lontooseen top10-myyjänä) =)