Itse aloitan toisen tutkinnon nyt syksyllä ja mietityttää että maksetaanko lukuvuosimaksu silti vain kerran? Vai molemmista erikseen? (sama yliopisto kyseessä) Entä voiko toiseen koulutusohjelmaan ilmoittautua poissaolevaksi jos toisessa on läsnä, vai onko pakko olla läsnä molemmissa yhtäaikaa? Varmaan ihan tyhmiä kysymyksiä, mutta google ei kertonut vastausta ja haluan tietää vastauksen nopeasti.
Sekin mietityttää että joudunko käymään osan aiemmin käymistäni kursseista toiseen kertaan, esim. kieliopinnot. Tuntuu vähän tyhmältä, muttei kai niitä voi kerran käytynä sisällyttää kahteen tutkintoonkaan. Mutta tästä ehdin kyllä kysellä syksyllä yliopistolta lisää, tuo lukuvuosimaksu ja läsnäolo vaan mietityttää nyt.
Sekin mietityttää että joudunko käymään osan aiemmin käymistäni kursseista toiseen kertaan, esim. kieliopinnot. Tuntuu vähän tyhmältä, muttei kai niitä voi kerran käytynä sisällyttää kahteen tutkintoonkaan. Mutta tästä ehdin kyllä kysellä syksyllä yliopistolta lisää, tuo lukuvuosimaksu ja läsnäolo vaan mietityttää nyt.