Onko täällä ketään joka ei olis kerenny käymään (JÄLKITARKASTUS )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiivi84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Synnytin 20.2 ja huhtikuun lopussa jouduin viikoksi sairaalaan umpilisäke tulehduksen takia. Tarkastuksen olis pitänyt olla tuona aikana ja sitä jouduttiin muutamia kertoja tuon takia siirtään..loppujen lopuksi kävin joskus toukokuussa.Mun tarkastusaika oli jo alunperin annettu ihmeen pitkälle kun takana oli kuiteskin normaali hyvin sujunut synnytys. En tiedä mikä se raja tarkalleen ottaen on,mutta ei mulle ainakaan sanottu mitään et olisin ollu "myöhässä" tms.

Alkuperäinen kirjoittaja salla:
miten ny sellasessa ei kerkeis käymään?

Mun tilanne on se että muutettiin ja jotenkin ei muisti pelaa missään asiassa enää nykyään ja kun sain vihdoin ja viimein ajan en päässyt sinne ja seuraava vapaa aika onkin sitten ohi sen 12 viikon... ja sitäkään en tiedä millä sinne pääsisin mutta jotain on keksittävä...

Kelaan pitää tehdä joku selvitys miksi ei ole käynyt tarkastuksessa ja maksavat sen jälkeen ihan normaalisti. Pieni katkos rahan tulossa mahdollista. Itse sain todistuksen sillon tk:sta, että ei ollu aikoja antaa aikasemmin ja sen takia myöhästyi jälkitarkastus.

Alkuperäinen kirjoittaja airiin:
kela vaatii sen toikkarin siitä, näin se vain on.

joo siis todistuksen saan ensi viikolla mutta voiko ne jättää maksamatta kokonaan jos ei ole käynyt tarkastuksessa ennen sitä 12 viikkoa

ja kysyisin itse kelasta mutta kun ei vastata puhelimeen prkl

Yhteistyössä